Norrland är ni vakna? :)

Allt som handlar om bilar, mc, mm.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen

Fibban
Ultrapostare!
Kontakt:

Inlägg av Fibban »

Hammer skrev:Jag bor på västkusten, är alltså inte norrlänning och har absolut inga planer på att flytta upp MEN ev. om vi lyckas lura med två andra killar så hade vi tänkt att åka till Jesusrocken. OM vi kommer, så kommer vi åka min halvskabbiga Saab 9000 CS som dessutom säkerligen kommer ha en skidbox på taket. http://www.attitudemotorclub.com/fordon/541/saa.shtml

Vill ni då ha den med med lackskador och allt. Förhoppningsvis hinner jag byta den rostiga skärmen.
Klart du kan! Man kan ju allti säga att takboxen är en stor takvinge eller nå :mhihi: Själv så kan jag bara vara med en dag, är tvungen att jobba de andra! Men kommer gör jag nog med all sannorlikhet!
Bild
* Kia Ceed SW crdi -09 * Nissan 200sx s14 -95 * Ford Transit Connect T230 -08 * Ski-doo X-RS 600 -07
Hammer
Megapostare!
Kontakt:

Inlägg av Hammer »

A4TS skrev:
Hammer skrev:Jag bor på västkusten, är alltså inte norrlänning och har absolut inga planer på att flytta upp MEN ev. om vi lyckas lura med två andra killar så hade vi tänkt att åka till Jesusrocken. OM vi kommer, så kommer vi åka min halvskabbiga Saab 9000 CS som dessutom säkerligen kommer ha en skidbox på taket. http://www.attitudemotorclub.com/fordon/541/saa.shtml

Vill ni då ha den med med lackskador och allt. Förhoppningsvis hinner jag byta den rostiga skärmen.
Klart du kan! Man kan ju allti säga att takboxen är en stor takvinge eller nå :mhihi: Själv så kan jag bara vara med en dag, är tvungen att jobba de andra! Men kommer gör jag nog med all sannorlikhet!
Planerna är nu lite ändrade, vi kommer antagligen (om jag får som jag vill) köra hyrbil upp, jag får hyra billigt genom jobbet. :thumbsup: Men jag kan ju komma och säga hej ändå. :jump:

Mattias

Volvo 945 GL -94
VW Transporter Syncro -87
Flate
Megapostare!
Kontakt:

Inlägg av Flate »

Nu är det bestämt, vi åker ner på lördag. Jag vet inte vilken tid vi åker men det torde inte bli allt för tidigt.
/Fredrik A
Skriv svar