Världens vackraste bil.
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Legend!
- Kontakt:
Att hålla på att bråka om vilket bilmärke som är bäst tycker inte jag heller ger något alla tycker olika. Men det blir lätt så på ett forum som inte koncentrera sig på ett speciellt bilmärke.
Jag tycker också att standarden på bil forum har sjunkt nu på vintern, får hoppas den blir bättre till.
Jag tycker också att standarden på bil forum har sjunkt nu på vintern, får hoppas den blir bättre till.
Robert Gustafsson
Alfa Rome T33 Stradale tycker jag är rätt snygg.
http://www.vectornut.com/ConcorsoItalia ... 98_02.html
(Det är ju lite dussinbil över Porschar , OBS ironi, jag respekterar allas åsikter.)
http://www.vectornut.com/ConcorsoItalia ... 98_02.html
(Det är ju lite dussinbil över Porschar , OBS ironi, jag respekterar allas åsikter.)
-
- Legend!
- Kontakt:
-
- Legend!
- Kontakt:
GTR750 är sjukt snabb. Borde passerat gränsen till okörbar för länge sedan..en GTR850 vore ju en mardröm i den aspekten.."tur" att den inte finns..Lotus Samuel skrev:Måste tyvärr göra dig besviken. Det är en GT650 som står i eibach monter, så den värsta av dom alla är GTR750 och den stod givetvis i gemballas egna monter.
/Andreas
-
- Legend!
- Kontakt:
Här är en liten film på en autothority porsche med 750hk. Däremot så kör dom som fruntimmer http://www.paceglobal.com/encontrolmete ... 5-high.wmv
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
-
- Legend!
- Kontakt:
Anonymous skrev:Hej!
Ursäkta men vad sitter det snygga på en Porsche?
Christer
Bra fråga!
Det snygga sitter nog i potentialen, tror jag. Att bilen är race helt igenom. Att en helt orginal 911 från 85 kan spöa upp M3or, SuperEvos, 1000Hk TransAmer och diverse andra mycket modernare bilar i RSbanan på Mantorp
Sen har ju bilen en historia som är svårslagen. Mycket vinster i genom tiderna.
Dessutom är det en bil med extrem precision i allt. Total kvalité! Inga barnsjukdomar här inte.
För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Team GMBH Rennsport
Såg att porsche tom har deltagit i Paris-Dakar, inte vad man förknippar med porsche precis.Porsche Daniel skrev:Sen har ju bilen en historia som är svårslagen. Mycket vinster i genom tiderna.
Dessutom är det en bil med extrem precision i allt. Total kvalité! Inga barnsjukdomar här inte.
Min kompis hade en äldre porsche förut, han sålde den tillslut för han ledsnade på att meka med den hela tiden.
Marcus Gindemo
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
-
- Postare
- Kontakt:
Jag vill be er alla om ursäkt för att jag valde lite väl hårda ord i tidigare inlägg.. Jag har absolut inte menat något som personangrepp och om det är någon som har tagit åt sig så ber jag om ursäkt. Man skall inte binda en annan människa i synd som det står i bibeln, jag vill ha konflikter uppklarade. Själv är jag uppväxt i en fattig familj och har jobbat varje ledighet sen jag var 14 och betalat för mig hemma, så det är lite därför jag kanske antydde att jag hade något emot sådana som bara "får" saker, det var inte riktat mot någon speciell, hoppas att ni förstår detta
Nåja, nog om det.. Hehe men killar jag tycker fortfarande att 900:an påminner lite om lyxbilen porsche i alla fall, hehe.. Åtminstone i min fantasi )
Sen kan man ju även ta fel på en sänkt gammal Volvo och en Saab900 i mörka natten.. Hehe baklysena är ju dubbla fyrkantiga på båda
Nåja, nog om det.. Hehe men killar jag tycker fortfarande att 900:an påminner lite om lyxbilen porsche i alla fall, hehe.. Åtminstone i min fantasi )
Sen kan man ju även ta fel på en sänkt gammal Volvo och en Saab900 i mörka natten.. Hehe baklysena är ju dubbla fyrkantiga på båda
900 T8-89 välsignad med TD04-15T
Eller varför inte bygga en bil själv.....och få folk att tro att det är en porshe...
Efter en incident på Kinnekulle Ring så bygger jag om bilen ännu mera...."lite" mera motorefekt oxå...
Väl mött till våren!
Och bråka nu inte om hur era flickvänenr ser ut...
det är inte utsidan som räknas eller hur?
Efter en incident på Kinnekulle Ring så bygger jag om bilen ännu mera...."lite" mera motorefekt oxå...
Väl mött till våren!
Och bråka nu inte om hur era flickvänenr ser ut...
det är inte utsidan som räknas eller hur?
-
- Legend!
- Kontakt:
Alltså det här med min flickvän. Det var inte skryt på nåt sätt även om jag tycker det jag skrev. Det var tänkt som lite skoj och ironi. Dessutom, den som inte tycker att deras flickvän har underbara linjer och fantastisk utstrålning bör nog hitta en annan. Då är man ju inte nöjd och det skall man ju vara
Men nog om detta! Text är så lätt att misstolka!
Vad finns det för fler bilar som är snygga här i världen?
GT40 är tuff och cool!
Min M3E30 (fast det vågar man knappt skriva)
Ferrari 355 Ahh!
Nu ska jag inte fortsätta mer här. Jag ska ju meka 142. Suck.
Men nog om detta! Text är så lätt att misstolka!
Vad finns det för fler bilar som är snygga här i världen?
GT40 är tuff och cool!
Min M3E30 (fast det vågar man knappt skriva)
Ferrari 355 Ahh!
Nu ska jag inte fortsätta mer här. Jag ska ju meka 142. Suck.
För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Team GMBH Rennsport
-
- Postar så det viner...
JAg satt och diskutterade med några tjejer om killar och deras bilintresse. De hade svårt att förstå hur en kille kan vara helt såld på ett fordon, själv skulle jag kunna stå och titta på en Ducati 998r hur länge som helst.
Dom tjejerna trodde att jag (och andra killar) tyckte om bilar så mycket bara för att det är döda ting som vi kan ha makten över. Jag sa bestämt emot att det inte är så det ligger till.
Det är inte lätt att förklara varför ett fordon kan vara så fantastiskt underbart vacker. Men jag skulle nog kunna säga att det är någon sorts kombination av färg, fantastiska former och vetskapen om dess utrustning under huven i form av hk, turbo mm mm.
Och det eviga flickvänssnacket: Jag tycker man får säga att man har en fantastisk tjej, man brukar ju ofta prata om sådant man är stolt, nöjd och imponerad av. Men jag hoppas alla förstår att jag har den vackraste tjejen.
Dom tjejerna trodde att jag (och andra killar) tyckte om bilar så mycket bara för att det är döda ting som vi kan ha makten över. Jag sa bestämt emot att det inte är så det ligger till.
Det är inte lätt att förklara varför ett fordon kan vara så fantastiskt underbart vacker. Men jag skulle nog kunna säga att det är någon sorts kombination av färg, fantastiska former och vetskapen om dess utrustning under huven i form av hk, turbo mm mm.
Och det eviga flickvänssnacket: Jag tycker man får säga att man har en fantastisk tjej, man brukar ju ofta prata om sådant man är stolt, nöjd och imponerad av. Men jag hoppas alla förstår att jag har den vackraste tjejen.
-
- Legend!
- Kontakt: