Det verkar som om du inte förstår mig riktigt heller men skitsamma!
Vi lämnar det där!
/M
PLAST
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Håller helt med föregående talare!vwfreak skrev:Lotus Samuel skrev:All plast och "skit" som inte förbättrar prestandan eller väghållningen tycker jag kan kvitta. Dvs reigerspoilar, nätgrillar och sånt. Men det är ju vad jag tycker
det är tok rätt om det inte förbättrar prestandan eller väghållningen
är det bara fjolligt.
M.V.H
vwfreak
Sitter dock här med en bit nätgaller och alu till för att montera i spojlern på saaben. Han jag köpte bilen av har bytt spojler till en från 9-3:an. Måste skydda olje/vatten-kylaren på något sätt. Samt att styra upp luftflödet.
Marcus Gindemo
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
-
- Gör inte annat än skriver...
plast, bla bla bla
Jo just nu är det ganska inne att tycka att spoilers mm är fult.
En del folk som nu absolut inte ska ha nån plast på sina bilar, åkte för bara några år sen runt med kjolpaket och spoilervinge etc.
Ja den som inte håller med om att plastgrejerna är fula behöver bara vänta några år så är det inne igen, trender återkommer.
Jag tycker som vanligt att lagom är bäst, en vinge här en spoiler där, vad gör det? Kan va ganska snyggt faktiskt!
En grej som inte är snygg däremot är små japanska bilar med frontläpp som skrapar asfalten, och sen jeephöjd på sidorna och bak.
En del folk som nu absolut inte ska ha nån plast på sina bilar, åkte för bara några år sen runt med kjolpaket och spoilervinge etc.
Ja den som inte håller med om att plastgrejerna är fula behöver bara vänta några år så är det inne igen, trender återkommer.
Jag tycker som vanligt att lagom är bäst, en vinge här en spoiler där, vad gör det? Kan va ganska snyggt faktiskt!
En grej som inte är snygg däremot är små japanska bilar med frontläpp som skrapar asfalten, och sen jeephöjd på sidorna och bak.
-
- Normal postare
Jo det håller jag med om Plastic,
jag ska bara köra dit sido-kjolar på min celica för den ser så hög ut annars.
och eftersom det är 17"-are på som rullar på 215/45/17 så är det ju rätt stort, och kassan räcker inte till 35 profilare än......
så det är bara att glömma att sänka bilen nu, däcken ligger typ 2cm under framskärmen, och dessutom så går dom ju utanför skärmen lite grann annars hade jag sänkt den i backen så jag bara såg fälgen i överkant...=), men som sagt var det är ju bara att glömma.
blir sen att köpa hårda fjädrar och dämpare...RIKTIGT hårda...kanske skulle svetsa ett stag istället =) så jag får ner den i backen....
jag ska bara köra dit sido-kjolar på min celica för den ser så hög ut annars.
och eftersom det är 17"-are på som rullar på 215/45/17 så är det ju rätt stort, och kassan räcker inte till 35 profilare än......
så det är bara att glömma att sänka bilen nu, däcken ligger typ 2cm under framskärmen, och dessutom så går dom ju utanför skärmen lite grann annars hade jag sänkt den i backen så jag bara såg fälgen i överkant...=), men som sagt var det är ju bara att glömma.
blir sen att köpa hårda fjädrar och dämpare...RIKTIGT hårda...kanske skulle svetsa ett stag istället =) så jag får ner den i backen....

Merciless Racing