Finns det någon mindre skrot med billigt självplock i Jönköping med omnejd?
I Borås kunde man alltid gå till Skrotfrag och skruva loss det man behövde till riktiga fyndpriser...
Bilskrotar i trakten?
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Megapostare!
-
- Klubbordförande
Re: Bilskrotar i trakten?
På den tiden då jag åkte moppe så gick det även fint på skrotfrag på torsvik.740fredrik skrev:Finns det någon mindre skrot med billigt självplock i Jönköping med omnejd?
I Borås kunde man alltid gå till Skrotfrag och skruva loss det man behövde till riktiga fyndpriser...
/Axel Byrmo
-------------------------------------------
Har haft ett fordon med 1hk / kg!!
-------------------------------------------
Har haft ett fordon med 1hk / kg!!

Centrum bilskrot på Torsvik har också självplock
http://www.centrumbilskrot.se
Gäller det Volvo så finns det ju hur mycket som helst på JB i Rogberga.
http://www.centrumbilskrot.se
Gäller det Volvo så finns det ju hur mycket som helst på JB i Rogberga.
Andreas Ekslätt
Tja ska det va billigt så ska man ju åka till Kjell eller till Kjell
Antingen Kjell i blåhult, billigt men kanske inget vidare urval.
Eller Kjell i Tidaholm, något bättre och är det nån som ska skrota en bil i området betalar han fortfarande bra för skrotbilar.
www.kjellsbildemontering.se

Antingen Kjell i blåhult, billigt men kanske inget vidare urval.
Eller Kjell i Tidaholm, något bättre och är det nån som ska skrota en bil i området betalar han fortfarande bra för skrotbilar.
Nja, han betalade 100 kr mer än övriga när jag ringde o frågade häromveckan..marcus skrev:
Det som står på hemsidan stämmer ej. Är bara 500 eller 800 kr nuförtiden.
Andreas Ekslätt
ok, jag fick 1300 för min swift 90 (som saknade generator och framsäte) för 2 månader sen så det måste va nyligen han ändrade det isåfall.
Men hursomhelst så är han ganska billig när det gäller självplock, fast urvalet är väl inte i samma klass som de större ställena och hur bilarna är organiserade lämnar väl en del att önska
Men hursomhelst så är han ganska billig när det gäller självplock, fast urvalet är väl inte i samma klass som de större ställena och hur bilarna är organiserade lämnar väl en del att önska

-
- Styrelseledamot