Uråsa, så här efteråt...
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Legend!
- Kontakt:
Uråsa, så här efteråt...
Jag är helt totalt jättetrött!
Trots att jag inte körde något seriöst. Pajade min bil när jag var ute och tokburnade i lördags...
Jag tyckte det var skoj! Skönt att lite bayerskt stål tog hem alla pokaler. Achtung!
Trots att jag inte körde något seriöst. Pajade min bil när jag var ute och tokburnade i lördags...
Jag tyckte det var skoj! Skönt att lite bayerskt stål tog hem alla pokaler. Achtung!
För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Team GMBH Rennsport
Nä du.... Vi som var kvar på prisutdelningen (hrrmm...svikare....
) vet att det var allas våran Ordförande som vann snyggast bil. Dvs Samuel med sin E30 M3. På delad andraplats kom, som sagt, jag (142 racer-wannabe) och Karlsson(Omega 24V). Alla andra kom på tredjeplats...
Snabbast tid i konbanan var helt oväntat(ehhh
...NÄ!) LotusSamuel med sin M5:a. Och han hade en lite ettrig Corsa 2.0 tätt i hasorna, dvs CorsaHenke.
En klar vinnare i Burnout-sladdafett-diffaruntgött-tävlingen var Karlsson(igen). Trots taskig drivaxel och mycket korv i magen bjöd han på en uppvisning som fick håret att resa sig...MERA SÅNT.
Tröstpris för mest okontrollerade snurrning vet jag inte vem vi ska ge till....

Snabbast tid i konbanan var helt oväntat(ehhh

En klar vinnare i Burnout-sladdafett-diffaruntgött-tävlingen var Karlsson(igen). Trots taskig drivaxel och mycket korv i magen bjöd han på en uppvisning som fick håret att resa sig...MERA SÅNT.
Tröstpris för mest okontrollerade snurrning vet jag inte vem vi ska ge till....

-
- Legend!
Re: Uråsa, så här efteråt...
Ah, det låter ju som ni hade jättekul!Porsche Daniel skrev:Jag är helt totalt jättetrött!
Hur många var det där?
Ajdå, det var ju illa. Den där bilen verkar vara mer i garaget än på vägarna...Porsche Daniel skrev:Trots att jag inte körde något seriöst. Pajade min bil när jag var ute och tokburnade i lördags...

-
- Legend!
Man får tacka för berömmet! Trots bilens 30 200 mil och motorns 40 000 + mil (!) så går den faktiskt ganska hyggligt. Men jag vårdar den ömt, ny olja och filter var 500 mil. Ska handla 4 nya drivknutsdamasker, ta reda på vad det är som börjat dunka i vänster fram (hjullager eller bromsplatta på däcket). Sen är den fit for fight igen!Mae skrev:Låt mig gissa! Samuel Lindqvist eller?
M5:an lät brutalt![]()
Jag är faktiskt mycket imponerad av Karlssons Omega. Den lät gött den me!
Jag är däremot inte så imponerad av min S70:s väghållning! Den krängde rejält!
Jag saknar min Saab..........
Anders Karlsson
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
Oj!Karlsson skrev:Man får tacka för berömmet! Trots bilens 30 200 mil och motorns 40 000 + mil (!) så går den faktiskt ganska hyggligt. Men jag vårdar den ömt, ny olja och filter var 500 mil. Ska handla 4 nya drivknutsdamasker, ta reda på vad det är som börjat dunka i vänster fram (hjullager eller bromsplatta på däcket). Sen är den fit for fight igen!Mae skrev:Låt mig gissa! Samuel Lindqvist eller?
M5:an lät brutalt![]()
Jag är faktiskt mycket imponerad av Karlssons Omega. Den lät gött den me!
Jag är däremot inte så imponerad av min S70:s väghållning! Den krängde rejält!
Jag saknar min Saab..........

Jag tror det var 12 bilar. Lite synd att det inte kom mer, men vädret var ju inte såå bra.AndersT skrev:Ah, det låter ju som ni hade jättekul!Porsche Daniel skrev:Jag är helt totalt jättetrött!
Hur många var det där?Ajdå, det var ju illa. Den där bilen verkar vara mer i garaget än på vägarna...Porsche Daniel skrev:Trots att jag inte körde något seriöst. Pajade min bil när jag var ute och tokburnade i lördags...
KTM Adventure -00 -- Grusbusare
Opel Omega -00 -- Bruksbil
Opel Omega -00 -- Bruksbil
Vi får väl hoppas på bättre väder nästa gång.Corsa Henke skrev:Jag tror det var 12 bilar. Lite synd att det inte kom mer, men vädret var ju inte såå bra.AndersT skrev:Ah, det låter ju som ni hade jättekul!Porsche Daniel skrev:Jag är helt totalt jättetrött!
Hur många var det där?Ajdå, det var ju illa. Den där bilen verkar vara mer i garaget än på vägarna...Porsche Daniel skrev:Trots att jag inte körde något seriöst. Pajade min bil när jag var ute och tokburnade i lördags...
Blir det någon mer körning på Uråsa i år?
Om inte så tycker jag att vi skall försöka få till en träff till där vi bjuder in en annan/andra klubb/klubbar.
Vad tycker ni andra?