Tänkte kolla om det är någon här som gett sig på att konvertera sina lysen till Xenon. Är en lampa som gått sönder på min nya fina ford och om man ändå ska byta så kanske man skulle slänga på ett xenon-kit. Erfarenheter nån? Tips på vad man ska köpa eller inte köpa?!
Josef Wahlström - Finspång - Östergötland - Sverige MINA BILDER
Jag känner en rolig värmlänning som säljer sådana satser till hyfsade priser, finns nog både med H4 och H7-fattning. Men de är ju inte lagliga...
Fast lyset blir ju fett. PM'a så kan jag skicka över en bra kontaktmöjlighet.
För att det ska vara lagligt så måste man ha automatisk höjdreglering är jag ganska säker på, men man kan ju testa att besikta, annars är det ju bara o plocka bort då. Har haft lite fullt upp nu så jag har inte hunnit kolla nått mer på det. Det är ingen här som gjrt en konvertering och kan lämna lite feedback?
Josef Wahlström - Finspång - Östergötland - Sverige MINA BILDER
har man bara manuell nivå reglering brukar dom släppa igenom de.
de är vad jag har märkt i alla fall på dom som jag har pratat med.
Sen inte mer än 6000 som är de lagliga.
besiktade en v40-02 åt polaren. men 6k xenon. chansade på de, eftersom det finns som utrustning. men icke.
var tvungen att sätta någonsorts styrning på bärarmarna, för någon bländningrisk. lyssnade inte så noga. så de är bara en bön som kan få bilen igenom annars!!!! men mer ä 6k är inte godkännt. i vilket fall!