I går kollade jag, för skoj skull, vad en LotusOmega spoiler fram skulle kosta. Hade ju vart fräck med äkta vara och inga halvdåliga glasfiber look a´likes... Men jag tror inte jag beställer någon denna månaden, får nog vänta ett år eller nå´t . 30 600:- plus moms går skiten på . Fatta eller! Hur sjukt dyrt som helst. Får nog bli från HT Trading istället för 3500:-, eller vad den nu kostade....
Nä kombi är löljligt! Eller hur Sture? Nädå, man längtar nästan lite efter att skaffa familj, bara för att ha en hottad kombi! Och hottad barnvagn oxå givetvis... Sänkt och tonad.... Lackad i bilen färg... Ojojoj, vilken bra far jag kommer bli!
Maccan140 skrev:Nä kombi är löljligt! Eller hur Sture? Nädå, man längtar nästan lite efter att skaffa familj, bara för att ha en hottad kombi! Och hottad barnvagn oxå givetvis... Sänkt och tonad.... Lackad i bilen färg... Ojojoj, vilken bra far jag kommer bli!
Vad ska du tona på barnvagnen? Flames på vagnen röstar jag på...
Från det ena till det andra.... Varför var du inte på Löttorp, din svikare.. Det var JÄTTE många porscherar(stava bätte själv då ) där.... Ehh eller inte