Ingen sugen?
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Postar så det viner...
Ingen sugen?
Ingen som är sugen på en nackvridare? Behöver garageplatsen lite fort nämligen. http://www.blocket.se/vi/10674143.htm?ca=17_s
Ford Fiesta ST -06
-
- Postar så det viner...
20kr å en mos bricka bjudet härlill_sankan skrev:pruta
Johan Bring
Mitsubishi Galant GTi Dynamic-4 -89 x2
Mitsubishi Eclipse GSX -98
Mitsubishi Colt GLX -00
Lexus GS 430 -02
Mitsubishi Galant GTi Dynamic-4 -89 x2
Mitsubishi Eclipse GSX -98
Mitsubishi Colt GLX -00
Lexus GS 430 -02
-
- Postar så det viner...
-
- Postar så det viner...
Kan ju meddela att det är inte ont om intressenter direkt Mycket europeér som är intresserade.BOB skrev:men mae det är ju en ratlook vw.... en bil som absolut inte passar med lexus ljus den ska ju se ut så......Mae skrev:20.000:-
Ser ut till att vara en 1.000:- bil max.
Är bottenplattan och motorn frisk så skulle man kunna göra en beach buggy av den.
den är ju skiit tuff ju.......
Ford Fiesta ST -06
Jag bryr mig inte om vad det kallas. För mig så ser det ut som en skrotbil.BOB skrev:men mae det är ju en ratlook vw.... en bil som absolut inte passar med lexus ljus den ska ju se ut så......Mae skrev:20.000:-
Är bottenplattan och motorn frisk så skulle man kunna göra en beach buggy av den.
Hade bilen varit helt i originalskick så hade väl priset inte varit fel.
Själv så skulle jag vilja ha en röd Amazon helt i originalskick fast med kromade 18-19" hjul, UTAN lexuslampor!
-
- Postar så det viner...
Lite skillnad med mellan VW och Volvo kan jag meddela Gamla VW har ju kultstatus och värderas utomlands därefter.Mae skrev:Jag bryr mig inte om vad det kallas. För mig så ser det ut som en skrotbil.BOB skrev:men mae det är ju en ratlook vw.... en bil som absolut inte passar med lexus ljus den ska ju se ut så......Mae skrev:20.000:-
Själv så skulle jag vilja ha en röd Amazon helt i originalskick fast med kromade 18-19" hjul, UTAN lexuslampor!
Ford Fiesta ST -06
Medans VW gjorde ett antal miljoner bubblor så spottade Volvo inte ut mer än några hundratusen av PV och Amazon. Det ger ganska fin eftermarknad det också.lill_sankan skrev:Lite skillnad med mellan VW och Volvo kan jag meddela Gamla VW har ju kultstatus och värderas utomlands därefter.Mae skrev:Jag bryr mig inte om vad det kallas. För mig så ser det ut som en skrotbil.BOB skrev: men mae det är ju en ratlook vw.... en bil som absolut inte passar med lexus ljus den ska ju se ut så......
Polarn blev erbjuden 50000:- för sin -65:a 121 i bättre bruksskick av en jänkare.