Nu låter min Skoda nästan som en rally bil. Den sista ljuddämparen har trillat bort. Inte kul inte. Det var roligare på min gamla Renault 19, men inte på familje bilen. Men jag ska köpa Ferrita så det fixar sig bra i alla fall. Det jobbiga är ju att jag vill ha ett sport system (jag vet att det inte ger något men sport är ju fräntl) Fast det kostar 5000kr. Ett standard hos dem kostar 3000kr. Det är en viss skilnad där.
Men jag ska vänta tills lönen kommer. Bara jag inte blir stannad. Fast då säger jag att den trillade av nyss. För den ligger bak i bagage utrymmet.
Ha det bra!
Fordon: Skoda Octavia 00:a med 75 hk och två sittastill stolar!
Emmaljunga Scooter 05:a Med ratt och sekvensiell låda! Emmaljunga Duo Edge 04:a!
Jag vet inte hur det är till skoda men jag har läst att ferritas system till VW ska vara riktigt dåliga. Väldigt dålig passform tydligen, vet inte om det är samma till Skoda men det är ju inte helt omöjligt. Kan ju vara värt att kolla upp det innan för det är ju tråkigt o behöva krånga för mycket.
Josef Wahlström - Finspång - Östergötland - Sverige MINA BILDER
Skalman skrev:Och du försökte övertyga mig om hur förträfflig Skoda var?
Josef skrev:Jag vet inte hur det är till skoda men jag har läst att ferritas system till VW ska vara riktigt dåliga. Väldigt dålig passform tydligen, vet inte om det är samma till Skoda men det är ju inte helt omöjligt. Kan ju vara värt att kolla upp det innan för det är ju tråkigt o behöva krånga för mycket.
Jag hade tänkt att de får sätta dit systemet själva så behöver inte jag oroa mig något med det. Sen får jag ju livstids garanti på systemet, så länge jag äger bilen. Blir lättare att sälja med, det borde bli det i alla fall.
Fordon: Skoda Octavia 00:a med 75 hk och två sittastill stolar!
Emmaljunga Scooter 05:a Med ratt och sekvensiell låda! Emmaljunga Duo Edge 04:a!
OK. Då ska det nog vara lugnt. Har bara hört mycket dåligt om dom färdiga "kiten" som man monterar själv. Mest om folk som haft problem med golf. Men om dom sätter dit det så slipper man ju bry sig. Hoppas du blir nöjd.
Josef Wahlström - Finspång - Östergötland - Sverige MINA BILDER