Tja...
Funderar på det finns några fler kristna motorklubbar här i landet...
Någon som kanske medlemarna bara åker fjollbilar....
Kör en 70:as Camaro och känner inte direkt som att Attitude Motorclub är något för mig om man säger så med alla Svenssonbilar och svenssonbilar m lite extra plast...
Hmm, de där vet ja väl inte om ja tycker är rätt, nog kanske majoriteten är "svenssonbilar" som du vill kalla de, men nog finns de många andra åk som är vassa, de skrivs bara tyvärr inte så mycket om dom! Är du frälst o letar efter en klubb med bra events osv så är Attitude rätt ställe för dig!
Adios!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Jo det finns, Christian Crusers, men om jag ej mins helt fel så har vi gått ihop nu eller i alla fal nära samarbete. var med där på den gammla goda tiden skönt gäng.
Cristian Cruisers är numera en del av vår klubb. Funkar som ett utskott, precis som veteranutskotttet, mc-, tjej, motorsport- mfl.
Så visst har vi en del för amerikanska bilar i klubben.
Sen de bilar som ligger på hemsidan motsvarar väl inte riktigt bilarna som finns i klubben. Det är ju de som besöker hemsidan ofta som lägger upp bilder där. Finns ju betydligt mycket mer kul i klubben som inte ligger där.
Är det nån del i klubben som du tycker saknas så är det ju fritt fram att starta nåt nytt själv, eller hälpa till i nåt befintligt för att få det på det viset som du vill ha det. Inga problem.
Tycker det skulle va kul med ännu fler jänkare i klubben.
Ok....
Det finns alltså lite mer bilar än de som är presenterade på hemsan..
P1800:an, är den en klubbbil alltså?
Schysst!
Vi får se hur det blir, bor man i hjärtat av Sverige (Hälsingland) så är det ju inte granngårds som träffarna brukar vara...
Brukar ni ha några träffar typ STHLM eller mer i mitten av landet?
Tänkte få in en bild på min pärla men har ingen aning om hur man gör...!
blackparkas skrev:
Brukar ni ha några träffar typ STHLM eller mer i mitten av landet?
Vi hade en träff första helgen i juni på Malmbyflygfält utanför Strängnäs.
Den är en träff som vi kommer att försöka ha varje år antingen i slutet på maj eller i början på juni.
Sedan kommer träffen på Gelleråsen Karlskoga 17 juli......
Marcus Gindemo
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Nåja, vi får välan se om det känns vettigt att gå med...
Kommer troligtvis inte åka några längre turer m Camaron i sommar....
Speciellt m tanke på bensinpriset nuförtiden... Vart glad idag när jag var på jet och tankade och inte behövde betala mer än 10:49 per liter 98 oktan...
Jesusrock funderar jag iofs på att glida upp på, minns att jag sett någonstans att ni hade träff där i fjol!?
Man får väl tampas m de lokala förmågorna annars... som inte får av för hackor för den delen...
Rullar en del trevligt här må jag säga.
Blev förresten utmanad av en Supra häromkvällen... En så´n där plastsnipa...
jag ska nog på jesusrock.. iaf på fredan..
ifjol va de nog ingen träff där va jag vet..
men året innan va de så..
å på lappis ifjol hade vi en utställning..