Några bilder från årsmötet..
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Några bilder från årsmötet..
Va!!!!!???
Inte en enda bild på mig?

Å jag som hade rest enda från skåne och inte ett enda bildbevis på att man var där..........

/M
?
Vem e vem
skulle va kul att veta hur ni ser ut
skulle va kul att veta hur ni ser ut

?
Det är jag som sitter till höger om Per Wacht....saabturbo skrev: Vem e vem
skulle va kul att veta hur ni ser ut![]()
vem ??
Vem är ägaren av den röda 740n ??? 

VA !! Var har mitt medelandes tagit vägen, jag skrev ju ett för några dar sen !!!
Det är den där lille japanen som siter i min dator och äter på valda delar av allt som jag skriver.
Jag tar det igen !
Jo, det är jag kobban. Tyvärr så blev inte mitt inhop i otgc så långvarit... Grymt kul kör. Längtar tillbaka
Hur är det i Luleå nu för tiden ? Har inte varit upp där sen i somras.
Finns du med på någon bild på körens hemsida. Jag tror att jag vet vem du är men inte helt hundra.

Det är den där lille japanen som siter i min dator och äter på valda delar av allt som jag skriver.
Jag tar det igen !
Jo, det är jag kobban. Tyvärr så blev inte mitt inhop i otgc så långvarit... Grymt kul kör. Längtar tillbaka

Hur är det i Luleå nu för tiden ? Har inte varit upp där sen i somras.
Finns du med på någon bild på körens hemsida. Jag tror att jag vet vem du är men inte helt hundra.
Den röde 740:n
Till Saabturbo:
Den röde 740:n är det jag och min sambo som äger! Den e fin den! Vill du köpa den eller? (det är bara en av oss som har körkort, gissa vem...)
Den röde 740:n är det jag och min sambo som äger! Den e fin den! Vill du köpa den eller? (det är bara en av oss som har körkort, gissa vem...)

Det är inte storleken som räknas, det är hastigheten!!