tja grabbar de va en stund sen jag skrev pa detta forumet.. var tvungen att smalta det dar med saaben forst... men nu e det over.. sitter pa ett stalle i australien som heter surfersparadise o fattar att detta maste vara stylingens mecka har ! ca 50% av alla bilar e stylade o jag alskar stallet ! jag har fatt massa nya ideer till peugoten nu ! sa det blir bra att vintern e har !
varma halsningar mackan206 ( fd saabturbo )
mackan206 skrev:tja grabbar de va en stund sen jag skrev pa detta forumet.. var tvungen att smalta det dar med saaben forst... men nu e det over.. sitter pa ett stalle i australien som heter surfersparadise o fattar att detta maste vara stylingens mecka har ! ca 50% av alla bilar e stylade o jag alskar stallet ! jag har fatt massa nya ideer till peugoten nu ! sa det blir bra att vintern e har !
Saknar du den gamle saaben då? Ja saknar min iaf...
Ajöken!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
mackan206 skrev:tja grabbar de va en stund sen jag skrev pa detta forumet.. var tvungen att smalta det dar med saaben forst... men nu e det over.. sitter pa ett stalle i australien som heter surfersparadise o fattar att detta maste vara stylingens mecka har ! ca 50% av alla bilar e stylade o jag alskar stallet ! jag har fatt massa nya ideer till peugoten nu ! sa det blir bra att vintern e har !
Saknar du den gamle saaben då? Ja saknar min iaf...
Ajöken!
klart jag saknar henne men nu har jag en liten pugge som ska bli lika snygg !
hade en 205 GTI jag med, men kommer aldrig köpa pegga igen... hade bara krångel med den.. men när den gick som den skulle så va den huur kul som helst..
K-Mart skrev:hade en 205 GTI jag med, men kommer aldrig köpa pegga igen... hade bara krångel med den.. men när den gick som den skulle så va den huur kul som helst..
mig med.
En gång Peugeot, aldrig mer Peugeot. Eller hur det var.
Kona Kahuna -03