Skoter.
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Hej du !! jag skall jobba i helgen igen i skidbacken och kör en hel del skoter där?On 2001-11-29 15:15, Kobban wrote:
Tja, ska försöka ta fram bilder på "min" skoter ska ni få se något som drar bensin på riktigt, inte som den där miljöbilen M5 eller en -90 Corvette Conv. med 190 hk.
Nej nej, 4 liter milen, och då är det en motor på 340-360 ccm. Hehe
Den rockar, ngn annan som har skoter? ;/
sisst höll jag på och tricksa lite men det gick inte och få upp den LÅÅÅÅÅÅNNNGA skotern på bandet i sticket och det gick inte spinna heller. Den det ända som jag lyckades med var att ta fart längs nere ifrån och flyga uppför utför branterna på backen men det tröttnar jag efter ett tag på efter som det är en hel del folk i backen.
Finns det inget annat kul och göra när men har en slö skoter och jobbet är att "bara" åka runt och kolla så folk sköter sig i backarna!!!
tackasam för alla roliga tipps
har åkt med över vakar ca 30 m i Gällivare en gång men har inga vakar i småland.
och hade nog inte vågat med dessa slöa skotrar.
Om du har för lite pulver får du väl säga åt dem att köpa en ny!Gutta skrev:Hej du !! jag skall jobba i helgen igen i skidbacken och kör en hel del skoter där?On 2001-11-29 15:15, Kobban wrote:
Tja, ska försöka ta fram bilder på "min" skoter ska ni få se något som drar bensin på riktigt, inte som den där miljöbilen M5 eller en -90 Corvette Conv. med 190 hk.
Nej nej, 4 liter milen, och då är det en motor på 340-360 ccm. Hehe
Den rockar, ngn annan som har skoter? ;/
sisst höll jag på och tricksa lite men det gick inte och få upp den LÅÅÅÅÅÅNNNGA skotern på bandet i sticket och det gick inte spinna heller. Den det ända som jag lyckades med var att ta fart längs nere ifrån och flyga uppför utför branterna på backen men det tröttnar jag efter ett tag på efter som det är en hel del folk i backen.
Finns det inget annat kul och göra när men har en slö skoter och jobbet är att "bara" åka runt och kolla så folk sköter sig i backarna!!!
tackasam för alla roliga tipps
har åkt med över vakar ca 30 m i Gällivare en gång men har inga vakar i småland.
och hade nog inte vågat med dessa slöa skotrar.
Annars finns ju Nitromentan, till en Jeepdunk tar du ca en halvtesked, se till att du har juste olja, annars är det go´natt.