Ja jag har ju inte vart här o skrivit på ett tag men har läst en hel del. Tänke bara dela med mig lite av vad som händer med Spydern just nu ....hoppas ha den ute och på omlack snart:-)
gstspyder skrev:Ja jag har ju inte vart här o skrivit på ett tag men har läst en hel del. Tänke bara dela med mig lite av vad som händer med Spydern just nu ....hoppas ha den ute och på omlack snart:-)
ja...så här blir det utvändigt till slut..En grymt läcker kameleont färg som absolut inte görs rättvisa på kamera..men håll till godo med det jag har fått fram so far :
hålet mellan lysena fyller sin funtktion..annars hade det inte varit där Nu får jag nämligen kalluft till kylaren..vilket jag ej fått annars då jag har en stoooooooooor FMIC som siter i vägen där nere för kylaren. Det blir även lite mer kalluft som drar in på turbo/grenrör och hjälper till att kyla ner lite så ...det sitter där av en anledning. Det är inte bara uptaget ett hål och nätat även om det ser ut så på bilden..det är inbyggt ca 3-4cm så det blir en "tratt"/"tunnel" eller vad man skall säga...så här...:
Nej det har jag inte...skulle det behövas ?
Vingen är inte större än en EVO eller Subaru vinge så jag antar att alla som har en sådan bil oxå bör ta certifikat eller?
nej inte multimedia..det har jag ej råd med om ingen sponsrar mig med en anlägning..Har ju mina Audiobahn prylar kvar så de åker in.Brädan åtke ur för at flockas men jag får nog vänta lite ev...Måste få lös lite mer pengar först
Nej det har jag inte...skulle det behövas ?
Vingen är inte större än en EVO eller Subaru vinge så jag antar att alla som har en sådan bil oxå bör ta certifikat eller?
Skojjar bara lite med dej.
bilen ser skit snygg ut.
Jo det kan man väl säga....det har väl gått hårt åt förhållandet men tur man har en förstående flickvän med motorintresse Skönt som tusan att vara klar i alla fall)nästan klar i alla fall) så man får ut o glida lite snart :;-) Saknar ju cabben nu när sommaren börjar komma på allvar