Hej på er.
Som en moderator i detta forumet så skulle jag bara vilja upplysa om några saker för allas trevnad.
1. Försök skriva ett bra ämne till de nya rubriker ni postar. En rubrik som beskriver innehållet i tråden.
2. Försök att hålla er till ämnet i tråden, vill ni gå över i nåt annat så finns alltid möjligheten att skapa en ny tråd.
Man får spåra ur... men kan man undvika det så gör det...
3. Vi försöker hålla oss inom området "bilsnack" eller "fordon-snack". Man får diskuera annat, men det får inte bli för mycket tjafs utanför motorklubbens område.
Jag kan ju nämna det för er "nykomlingar" också.
Att skriver man ett inlägg så bör det innehålla nåt vettigt.
Inlägg som bara är "skit" eller är till för att samla fler poster tas bort!
Vi får förska att hålla uppe kvalitén på forumet lite.
Det tycker jag inte man ska göra...
Det är kul att ta upp lite gamla ämnen och påhopp. Dessutom så skulle forumet se tomt ut om man började att ta bort grejer...
On 2002-02-02 16:45, Porsche Daniel wrote:
Det tycker jag inte man ska göra...
Det är kul att ta upp lite gamla ämnen och påhopp. Dessutom så skulle forumet se tomt ut om man började att ta bort grejer...
Men alltså 4-5 sidor...det anser jag är lite mycke...eller?
Bilsnack och fordonsnack är väl bra att prata mycket om, men jag tycker faktiskt att det är ganska bra att prata lite om Gud och det där.
Det är ju synd om man inte kan göra det, elelr hur. Jag hoppas att ni håller med mig.
Jo, Johan det tycker jag med.
Det är ju det motorklubben håller på med också, så klart ska det va med på forumet också.
Men kan väl säga som så att vi i första hand diskuterar motorklubbens verksamhet o därikring i forumet.
Sen tycker då inte jag att det ska tas bort nånting i forumet.
Vi har ju en sökfunktion som man kan använda för att se om ett ämne varit uppe för diskusison innan. Jättebra funktion.
Och de sidorna vi har nu är inte mycket... om man jämför med hur mycket det kan vara. Och är tex i andra forum.