Har den filmen med m3:an också. Men den är verkligen inte värd att hämta hem. Maken till långtråkig film får man leta efter. Det händer absolut ingenting.
Men han som kör har säkert kul
Roligaste och intressantaste filmen jag har är en Blitztrimmad Lexus IS200 som visas i japansk tv. Som vanligt så sladdar japanarna runt med det göttaste breställen som går att uppbringa. Synd bara att han (japanen) förklarar bilens prestanda(?) på japanska, så man fattar ju inte ett jota.
On 2002-01-13 15:30, BMW Samuel wrote:
Har den filmen med m3:an också. Men den är verkligen inte värd att hämta hem. Maken till långtråkig film får man leta efter. Det händer absolut ingenting.
Men han som kör har säkert kul
Nej, jag kan förstå att den e lite seg om man inte har kört sträckan själv. Men om man som jag dessutom kör den ofta så blir den desto mer intressant.
Vi har räknat ut att det på några ställen förmodligen går över 300, men det är ganska aproximativt. Fortare än pappas oljebrännare i alla fall.
On 2002-01-14 13:06, Kobban wrote:
Vi har räknat ut att det på några ställen förmodligen går över 300, men det är ganska aproximativt. Fortare än pappas oljebrännare i alla fall.
Jag kan garantera att det aldrig går i några 300 km/h. Oavsett vad Aftonbladet skriver
Bilen är en M3 -93:a som är helt original och har toppfartspärren kvar vid 250.
Jag har pratat med killen som äger bilen nu.
me Samel..Emil har lärt mig att M3a kör man på sommaren så det blir väl inte än på ett tag? Synd att jag missar bilkörningen på onsdag, det är alltid lika spännande att se hur nära en brevlåda man kan backa utan att köra ner den!
Den ska finnas på KazZa eller Direkt Conect kommer inte ihåg vilken det var men jag har läst nånstans att dom finns där...Trailern är riktigt grym...=)
On 2002-01-31 14:36, JackieChan wrote:
Finns det nån som har hela "Judgement Day", för jaghar bara trailern...
(alltså inte Terminator 2...)
Den vill jag också ha mer än gärna.
Annars kan vi göra en egen. Jag kan köra om jag får låna en hoj...
Jag vet inte om du ska köra i så fall, ja du vet ju hur det slutade förra gången....... !!!!
Va väl inte så farligt. Va ju helt återställd efter 1.5 år =)
Finns inte en möjlighet att jag lyckas igen.
Själv då.. Varför körde du på ett rådjur? Det var väl andå onödigt
Djurplågare