Jag är ju eländigt ful, men jag kan beskriva mitt utseende lite kort; 24 årigt långhårigt (hästsvans) drägg från Habo, skit under naglarna, 180 lång, glasögon, späd.
Bara för info så kommer TXMracing att anordna träffar för motorintresserade tjejer till sommaren.Det blir lite av allt möjligt..meka...lära sig motorer...köra om det finns tillfälle..föreläsningar....Ja allt beror på hur det går och hur många intreserade det finns...så känner ni några tjejer som vill börja eller håller på med bilar så...kan detta vara intresant?Hoppas ingen tar illa upp över posten..ville bara ge ett tips.
Dra ihop så många du kan då för ju fler det blir desto bättre:-) Lokaler är ordnade på en skola med fordonslinje....och vi får tillgång till deras lokaler en gång i månaden:-)
Om det faller väl ut så är det ju bara bra...främjar ju alla.....även Attitude då det kommer fler tjejer hit med får vi hoppas:-))
On 2001-12-21 23:47, gstspyder wrote:
Bara för info så kommer TXMracing att anordna träffar för motorintresserade tjejer till sommaren........................
.................
Mvh/Roger
Var ska denna "kursen" vara för någon stans i så fall? Tänkte ju försöka att övertala frugan att gå dit i så fall.