On 2002-01-29 21:52, Miss J wrote:
Ja, den filmen är bra...inga M5:or men nån enstak BMW finns det me...I vår blir ju kanon du! men innan de vill ja nog veta lite mer om dej så att jag vet att du inte kidnappar mej eller nåt..skulle va så jobbigt!
Jobbigt? Dom flesta tjejer skulle betala för att bli kidnappad av mig. haha...
Ha! Visst serru!! Jag tror ändå inte att du skulle kidnappa mej...ganska töntigt i så fall!!
Tjohoo...!!! hm...vaffö ä bilen så viktig då? ska väl inte säga vad ja gilla för bil å ha då...tihi...samuel ä en snäll pojke...själv kör vi ju då på motorcykel ja å kära madde-len!!!*ler* vänta tills bilden komme in säger ja bara tihi...ha det nu så bra alla!
pöss å kjam å hej!:P
On 2002-01-30 19:39, Diniz wrote:
Tjohoo...!!! hm...vaffö ä bilen så viktig då? ska väl inte säga vad ja gilla för bil å ha då...tihi...samuel ä en snäll pojke...själv kör vi ju då på motorcykel ja å kära madde-len!!!*ler* vänta tills bilden komme in säger ja bara tihi...ha det nu så bra alla!
VArför är bilen viktigast..hmm...därför BMW är en viktigt del av vårt samhälle. Utan BMW skulle det inte gå att leva..så är det! Eller det kanske va lite överdrivet..ja vet inte..är samuel en snäll pojke? säkert?Det tror jag nog han é... vi får väl se det till våren när vi tar ett åk i M5:an!! Motorcykel är ju läskigt tycker ja...men det är ju bara min lilla åsikt..EU moppe går an!
On 2002-01-30 19:39, Diniz wrote:
Samuel är som en ulv
Som ett laddat vapen!
Som en .....som en.... ja du förstår nog!
Men vet detta, systrar och bröder i denna högoktaniga värld, att när Turbo-Rekordens motor ryter och dess avgasrör spottar långa håriga eldsflammor, bäva månde då varje BMW-ägare som försöka sig på en omkörning eller dylikt! Mången uppstudsig yngling i E36 skall få se sig snöpligt frånåkt av en bil som är gammal nog att vara hans far...öh.
Nåväl, Ha haaa! Här tages ingen hänsyn till välputsad lack och 18" fälgar, det enda som räknas är snabba varvtider och långa svarta streck i asfalten!