Svenska Rallyt 2004
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Svenska Rallyt 2004
Vad spinns det för planer till Svenska Rallyt 6-8 februari?
Någon som har funderat på att åka?
Mera info hittar ni här:
http://www.swerally.se/
Någon som har funderat på att åka?
Mera info hittar ni här:
http://www.swerally.se/
Marcus Gindemo
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Klart man ska åka... ( tror ja gjorde nån post i forumet för ett tag sen men de kanske jag inte gjorde =)
nåja. mitt rally pass har kommit på posten för en vecka sen. så nu är det bara att åka upp o njuta i skogen =) Förresten så börjar det den 5:e med shakedown o lite sånt om jag inte minns helt fel! =)
nåja. mitt rally pass har kommit på posten för en vecka sen. så nu är det bara att åka upp o njuta i skogen =) Förresten så börjar det den 5:e med shakedown o lite sånt om jag inte minns helt fel! =)
-
- Deluxpostare!
- Kontakt:
Re: Svenska Rallyt 2004
Jag börjar fundera på att åka upp, för nu är det rätt många år sedan sist. Det blev drygt tio gånger i rad på åttio- och nittiotalen, sen kom jobb och flytt till främmande ort imellan.
Bästa minne: 1985 när vi var så ambitiösa att vi hade med oss bil-O bilen upp, med trip, intercom och hela baletten. Vi "tränade" nästan alla sträckor i förväg för att hitta bra åskådarställen.
/Jonas
Bästa minne: 1985 när vi var så ambitiösa att vi hade med oss bil-O bilen upp, med trip, intercom och hela baletten. Vi "tränade" nästan alla sträckor i förväg för att hitta bra åskådarställen.
/Jonas
-
- Deluxpostare!
- Kontakt:
Ett otroligt bra evenemang från vår sida...hmmm... Riktigt bra åkning!!!
Finns bara en nackdel med det hela, ALLA SUPUTAR SOM SABBAR!!! Där vi stod på lördagen höll en Full finne och en full norrman på att bli överkörda ihop med safetykillen, bara för att de stog mitt i vägen o slogs om en sketen pulka
Gick ett vrål igenom folkmassorna när bilen ställde upp ut ur kurvan, när bilen sen passerat o man så att de klarat sig blev det HELT TYST!!! ingen sa nått utom dessa två idioter som nu stog precis brevid oss o skulle fortsätta sin batalj!!! #¤*¨@ är det enda man kan säga.
Trevligt för övrigt med en ickenordisk vinnare...
Finns bara en nackdel med det hela, ALLA SUPUTAR SOM SABBAR!!! Där vi stod på lördagen höll en Full finne och en full norrman på att bli överkörda ihop med safetykillen, bara för att de stog mitt i vägen o slogs om en sketen pulka
Gick ett vrål igenom folkmassorna när bilen ställde upp ut ur kurvan, när bilen sen passerat o man så att de klarat sig blev det HELT TYST!!! ingen sa nått utom dessa två idioter som nu stog precis brevid oss o skulle fortsätta sin batalj!!! #¤*¨@ är det enda man kan säga.
Trevligt för övrigt med en ickenordisk vinnare...