Det var lite fler bilar än jag tog kort på. Men det får ju vara nån måtta på fotograferandet. En massa fula brudar som ville ha uppmärksamhet och som la sig på huvarna var det med... De försökte jag att inte ta kort på.
Jag var själv där igår och tittade runt,,, Mycket man sett förut, men någe nytt var det ju,,, För långa köer (tog 1h att komma in) och för trångt där inne tyvärr men lite fick man ju att det...
Det var lite fler bilar än jag tog kort på. Men det får ju vara nån måtta på fotograferandet. En massa fula brudar som ville ha uppmärksamhet och som la sig på huvarna var det med... De försökte jag att inte ta kort på.
Maccan skrev:En rätt kass mässa om ni frågar mig. Överstylade bilar, med fula flötiga brudar som ligger på huven och repar lacken, gör en nästan spyfärdig.
Men korven var billig!
Har en jobba kompis som var där och i söndags,, och när han skulle Fota en bil så låg en "sådan där" och kråmade sig i kamralinsen ,så han sa lite barsk till henne att flytta på sig hon var väll inte allt för glad åt det..
sen var väll halva "mörklagt" ungefär,, dom hade massa neonslingor ligandes över och runt bilar mm