IDIOTSAAB!!!!
När Saab byggde motorn till en 900S eller en 900 T16 fram till 1993 så gjorde dom följande, hängde upp startmotorn i en kätting i taket, sen tog dom diverse delar t.e.x motorblock, insug, turbo, grenrör och andra saker och byggde dessa RUNT startmotorn, så när man väl ska byta denna så måste man plocka isär halva bilen (känns de som). Fattar inte hur dom kan bygga något på detta sätt? En sak om de ska vara krångligt att byta någon annan del typ en kolv eller liknande men när dom gör på detta viset, en del som är viktig, viktigast för att starta bilen, då blir man EXTREMT arg... Men, sammanfattningsvis så ska man inte klaga, nu är de bara så kallt att batteriet är slött så startmotorn bara klickar, orkar inte någe mera, tragiskt nog, så antingen blire startkablar och sen ställa bilen varmt så att batteriet vill bli bra igen o sen ta ut o ladda, eller punga ut massa 100;ingar o köpa ett nytt batteri...

Peace!

Bara att fråga mig om HUR man gör när man byter startmotorn...