Klart coolaste bilen...

Allt som handlar om bilar, mc, mm.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen

Nicke Nyman
Gör inte annat än skriver...
Kontakt:

Inlägg av Nicke Nyman »

Vad är OnTopic då? Alla bilar som är ombyggda o är höjda o gjort extremt fula, förstöra gamla fina hederliga jänkare...

Peace! 8)
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Redbeard
Megapostare!
Kontakt:

Inlägg av Redbeard »

TurboNicke skrev:Vad är OnTopic då? Alla bilar som är ombyggda o är höjda o gjort extremt fula, förstöra gamla fina hederliga jänkare...

Peace! 8)
on topic på denna tråd bör ju vara just AMC. Sen är den INTE ombyggd på en gammal jänkare. Det ÄR en gammal jänkare. Den har tillverkats på det viset, precis som BMW tillverkar X5, Volvo tillverkar XC90, o.s.v. Trådskaparen tog ju aldrig upp SAAB så därför blir den off-topic.

Sen att det blev reaktioner för att några på ett ironiskt sätt skojade om SAAB kan jag inte förstå. Ironi ska man väl kunna få använda på ett forum, iallafall på ett så tydligt sätt. Verkar nästan som om vissa tar det personligt. :blush:

Folkvagn Golf TDI -99 :slow2:
Yamaha V-Max 500 -98
Honda CBR 1100 Super Blackbird -97 :burnout: :trfflght:
Kona Kahuna -03
JAC
Ultrapostare!
Kontakt:

Inlägg av JAC »

åter till ämnet.....

eagle föll inte mig i smaken direkt. är inte mycket för sådana däringa storas tunga jeepar/suvar. tacka vet jag SMART :D
[Joel Christoffersson]

Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.
Bulan
Megapostare!

Inlägg av Bulan »

JAC skrev:åter till ämnet.....

eagle föll inte mig i smaken direkt. är inte mycket för sådana däringa storas tunga jeepar/suvar. tacka vet jag SMART :D
hmmm smart??? :confused:

Men om du satte på ett par feta jättehjul på en smart så skulle den kanske bli rolig den oxå... Iallafall att titta på... :lol:
NORRLAND HE É SOM ELJEST
JAC
Ultrapostare!
Kontakt:

Inlägg av JAC »

Andyman skrev:
JAC skrev:åter till ämnet.....

hmmm smart??? :confused:

Men om du satte på ett par feta jättehjul på en smart så skulle den kanske bli rolig den oxå... Iallafall att titta på... :lol:
det kan jag tänka mig :D det skulle jag vilja se! projektbygge nån? :lol:
[Joel Christoffersson]

Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.
Bulan
Megapostare!

Inlägg av Bulan »

Gick aldelse nyss föbi den eagle som är till salu här i Lycksele och slängde några trånande blickar efter den... Vill ha....:namnam: men har inte råd...
NORRLAND HE É SOM ELJEST
Skriv svar