BMW Samuel skrev:Mediatrenden håller i sig.
Vi kommer att bli intervjuade av Radio Match imorrn morgon också!
Ska du/ni vara med i studion eller är det bandat? Vilken tid sänds det?
Det skulle väl vara nång gång under Radio Match morgonprogram. Mer uppfattade jag inte av vad de sa på reklamen ikväll. Vinkelslipen är lite högljudd...
Anders Karlsson
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
BMW Samuel skrev:Usch vad det var läskigt att prata i radio.
Sen funkade visst inte tekniken som den skulle heller...
Nä du hördes dåligt i slutet i alla fall, det va synd...
Men är det ingen som har spelat in? Jag vill höra! Mamma skulle göra det men hon lyckades inte...
BMW Samuel skrev:Usch vad det var läskigt att prata i radio.
Sen funkade visst inte tekniken som den skulle heller...
Vänta bara tills du kommer med i tv.....
Snart skriver väl samuel att tv4:a i jönköping ringde, och vill att vi ska vara med. Och efter det ringer dom från stockholm och vill att vi ska vara med i Nyhetsmorgon
Danne på Radio Match blev hånad av sina kollegor för att han inte såg att Zizzans bil var en Ford!
Ja jag hörde det innan oxå, dom körde lite reklam för Äntligen Morron och ett ljudklipp från i morse, och så sa dom att det var ju tur att han såg att det var en bil i alla fall... Han trodde det var en Opel... Ska man ta det som en komplimang eller?
Danne på Radio Match blev hånad av sina kollegor för att han inte såg att Zizzans bil var en Ford!
Ja jag hörde det innan oxå, dom körde lite reklam för Äntligen Morron och ett ljudklipp från i morse, och så sa dom att det var ju tur att han såg att det var en bil i alla fall... Han trodde det var en Opel... Ska man ta det som en komplimang eller?
Komplimang??? Så mycket skit som det pratades om Opel!?!!
VolvoMartin skrev:Min syster väckte mig och sa att atttiude skulle vara med...jag vet inte vad jag mumlade fram, men det var nog....spela in det på ett band...
så jag får se om jag har det inspelat...
Låter fint.. får hoppas det gick fram då.. man brukar inte kunna prata förståligt så där tidigt på morgonen.. vi väntar på en mp3:a då!