här finns ett kärleks par som gillar det mesta. Typ burnouter och mycket pulver. Hatar även vägverket. För deras höga och onödiga farthinder och deras vägsalt. Och slöa hastigheter på almän väg. Är det fler som tycker som vi??????
Skriv tebax om vägverket är bra eller dåligt?
Ja ni måste kika in våran hemsida
Angående VV så har dom ju infört "nollvisionvägar" där det är meningen att ingen ska dö. Hörde att man hade en sån väg i trollhättan(?). Det hade verkligen lyckats, det var så mycke blomlådor och bråte på vägen så ingen körde där => ingen dog. Bra att man flyttar runt på problemen...
Ja det här med snö röjning kunde ju varit bättre. Nötterna på vägverket har ju plogat upp en STOR snövall sä jag brukar pakera så utanför lägenheten, det är bara att ta snöskyfflen och skyffla väck snön. KUL....
...nä!
Vi i södra sverige är ju inte så vana vid att det snöar så man får väl ha lite (!) överseende med det. Annars är det ju kul o se om man kommer fram med den gamle tysken.
Blomlådorna är ju annars bra till undanmanöverprov och slalomkörning med kojan.
Det är rätt Emil! Man ska se allt från den ljusa sidan... Ibland har jag haft en tanke på att sätta på en plog, då kan man både köra där plogbilen inte varit och bli av med luspudlar som inte vågar köra för att det regnade för en månad sen....
Det är inte storleken som räknas, det är hastigheten!!
Jag var som sagt i Holland över Nyår och där snöade det 10-15cm på en dag, det blev råkaos!
Ingen matleverans och hela landet stannade.
Igår snöade det 10-15 cm i Luleå och jag har aldrig sett så många MB 124:or med ställ på en dag, jag var förresten en av dem.