Dahlbäcks Golf, snabbaste bilen m.m.
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Hej, Kobban som skriver.
Anledningen till att jag skriver detta är att jag under de senaste två dagarna har känt mig illa till mods över detta forum och de diskusioner som jag deltagit i.
Att gå omkring och känna så över en så värdslig sak, klubben och dess medlemmar är MYCKET viktiga, är ju inte riktigt rätt.
Så varför känner jag så här?
Ja, det kan nog bara förklaras genom att jag inte ha talat/skrivit som det egentligen är. en del är sant och en del inte, men det blir ju till sist svårt att avgöra vilket som.
Att inte tala sanning, ljuga, tycker jag inte om, det går först och främst emot allt vad jag tror att bibeln lär, dessutom har jag inte blivit uppfostrad så och vill därför be om förlåtelse.
Det känns lite kymigt att skriva allt detta, trots att jag är minst 100 mil bort från de flesta av er, men det känns ännu sämre att forsätta ljuga.
Jag vill ju också kunna vara en förebild, både för er men också för de som är med i klubbar där man inte är kristna.
Då rimmar det illa att hålla på så här.
Elias "Kobban" Larsson
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: Kobban den 2001-12-13 18:11 ]</font>
Anledningen till att jag skriver detta är att jag under de senaste två dagarna har känt mig illa till mods över detta forum och de diskusioner som jag deltagit i.
Att gå omkring och känna så över en så värdslig sak, klubben och dess medlemmar är MYCKET viktiga, är ju inte riktigt rätt.
Så varför känner jag så här?
Ja, det kan nog bara förklaras genom att jag inte ha talat/skrivit som det egentligen är. en del är sant och en del inte, men det blir ju till sist svårt att avgöra vilket som.
Att inte tala sanning, ljuga, tycker jag inte om, det går först och främst emot allt vad jag tror att bibeln lär, dessutom har jag inte blivit uppfostrad så och vill därför be om förlåtelse.
Det känns lite kymigt att skriva allt detta, trots att jag är minst 100 mil bort från de flesta av er, men det känns ännu sämre att forsätta ljuga.
Jag vill ju också kunna vara en förebild, både för er men också för de som är med i klubbar där man inte är kristna.
Då rimmar det illa att hålla på så här.
Elias "Kobban" Larsson
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: Kobban den 2001-12-13 18:11 ]</font>
Jag vill bara säga att jag tycker du är en MYCKET beundransvärd människa! Det krävs en hel del mod och styrka att bekänna sina fel och brister, jag önskar att jag var lika bra som du på det.
Kom igen, låt oss alla ha samma strävan som Kobban!
Kom igen, låt oss alla ha samma strävan som Kobban!
[Daniel Lindmark]
"Ovanstående skall ses som skarp ironi,
jag menar aldrig vad jag säger.
Fast ibland kanske jag gör det..."
"Ovanstående skall ses som skarp ironi,
jag menar aldrig vad jag säger.
Fast ibland kanske jag gör det..."
-
- Legend!
- Kontakt:
Skönt o se att det finns hopp för världen i alla fall...
Nu ska vi ju vara snälla mot varandra när det snart är jul o allt...
God jul

God jul
Josef Wahlström - Finspång - Östergötland - Sverige
MINA BILDER
MINA BILDER
-
- Legend!
- Kontakt: