På måndag den 1 februari öppnas portarna till KM-bildemontering AB i Värnamo. Detta hette innan Holmgrens Ekonomidelar och var en del av Holmgrens Bil AB, men är från och med nu privat-ägt. Med Saab/Opel GM och Peugeot som vår specialité erbjuder vi Dig som kund ett trevligt bemötande och bra priser!
Hjärtligt välkommen!
Givetvis har alla medlemmar i Attitude ännu förmånligare priser..
Då kommer första förfrågan här. En tråg till en volvo B20 skulle jag behöva.. har du det? Även en riktigt fräsch oljepump till samma motor. Kanske en 940 lätttrycksturbo motor också ?
Då kommer första förfrågan här. En tråg till en volvo B20 skulle jag behöva.. har du det? Även en riktigt fräsch oljepump till samma motor. Kanske en 940 lätttrycksturbo motor också ?
Jag kanske har det...får se i morgon...till min amazon hängde det med en b20...och den lär jag ju inte behöva allt på kanske...
Martin Fåglefelt
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
Känns bra att veta. Man vet ju aldrig när min Peugot behagar krångla, och oftast är det bara holmgrens jnkpg som har grejerna. Och de är ju inte billiga precis....
Grattis Maccan! Nu har du alltså blivit skrotgubbe.
Jag måste dock påpeka en sak angående ägare av bilskrotar i området där jag bor. Nästan alla heter Kjell. Jättemysko. Om nån inte heter Kjell så vill han säkert heta det bara för att vara lika "skotig" som de andra skrotisarna.
Så, du får helt enkelt byta namn till Kjell! Då blir det KK-Bildemontering, men den andre killen kan ju också byta namn till Kjell utan att byta första bokstav i namnet...ju. Svammel svammel...
Allvarligt, grattis! Jag ser fram emot kraftiga rabatter på diverse nödvändiga delar till ett visst projekt... En C30SE motor utan insug och avgasgrenrör kanske finns att köpa för en billig peng efter sommaren?
Anders Karlsson
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare