Pinuppdofttjejer!!!
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Pinuppdofttjejer!!!
Vet ni vart jag kan få tag på detta??
plus ett 5½" kromat slutrör. pöss //Timpen
Re: Pinuppdofttjejer!!!
Jag kan klippa ut en bild på min vackra fru och sedan spraya den med parfym så har du något fint att titta på, om du inte nöjer dig med att titta på vägen när du kör.Timpen!!! skrev:Vet ni vart jag kan få tag på detta??

Sedan kan jag ta en bit avloppsrör och spraya med kromfärg så får du ett tjyst slutrör.

Visssa saker på jorden är mer onödiga än andra......
Marcus Gindemo
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
-
- Gör inte annat än skriver...
eller www.danmobility.se
Usch, onödiga-prylar-affären no. 1. Vem vill ha ändrör med lysdioder i?!?!Mae skrev:eller www.danmobility.se

-
Det finns nog ingen tjej tyvärr som vill åka med i min 240...Evve skrev:Ska bara påpeka att vi i tjejutskottet INTE uppmuntrar till sånna bilder!
Ett tips är att skaffa äkta vara som kan sitta brevid dig i bilen..dyrare i drift kanske men är nog roligare..
(nu tror Sturesson att jag är en militant feminist..)

Martin Fåglefelt
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
tel. 0725-423500
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
tel. 0725-423500
det gör det nog.... inte =PFåglefelt skrev:Det finns nog ingen tjej tyvärr som vill åka med i min 240...Evve skrev:Ska bara påpeka att vi i tjejutskottet INTE uppmuntrar till sånna bilder!
Ett tips är att skaffa äkta vara som kan sitta brevid dig i bilen..dyrare i drift kanske men är nog roligare..
man kanske skulle ta lite bilder på sig själv å parfymera sen säljer man dom dyrt!! =)
men varför ska man ha sånna bilder egentligen... dom är inte så snygga ändå.. dessutom är det bara habo bönder å raggare som har det...

-
Min pinuppdofttjej ligger oupppackad längst in i handskfacket.`...Z3 Viktor skrev:det gör det nog.... inte =PFåglefelt skrev:Det finns nog ingen tjej tyvärr som vill åka med i min 240...Evve skrev:Ska bara påpeka att vi i tjejutskottet INTE uppmuntrar till sånna bilder!
man kanske skulle ta lite bilder på sig själv å parfymera sen säljer man dom dyrt!! =)
men varför ska man ha sånna bilder egentligen... dom är inte så snygga ändå.. dessutom är det bara habo bönder å raggare som har det...![]()
![]()

Martin Fåglefelt
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
tel. 0725-423500
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
tel. 0725-423500
Jag har åkt i den..men jag räknas ioch för sig inte som tjej..men ändå!!Fåglefelt skrev:Det finns nog ingen tjej tyvärr som vill åka med i min 240...Evve skrev:Ska bara påpeka att vi i tjejutskottet INTE uppmuntrar till sånna bilder!
----------------------
Julia Thorstensson
- Skoda Octavia RS -08
- Seat Ibiza Cupra 16v -98 (Såld)
- Golf CL (Såld) -88
www.jrc.nu
Julia Thorstensson
- Skoda Octavia RS -08
- Seat Ibiza Cupra 16v -98 (Såld)
- Golf CL (Såld) -88
www.jrc.nu
nä det gör du ju inte... =PMiss J skrev:Jag har åkt i den..men jag räknas ioch för sig inte som tjej..men ändå!!Fåglefelt skrev:Det finns nog ingen tjej tyvärr som vill åka med i min 240...Evve skrev:Ska bara påpeka att vi i tjejutskottet INTE uppmuntrar till sånna bilder!
-
Det är sant....att du åkt i den, och jag räknar dig som tjej...eller kvinna om du vill det. Men om sanningen ska fram, så hade du nog hellre valt att åka BMW'n hela vägen till habo...för jag skrev ju "...som vill..." Nåja.Miss J skrev:Jag har åkt i den..men jag räknas ioch för sig inte som tjej..men ändå!!Fåglefelt skrev:Det finns nog ingen tjej tyvärr som vill åka med i min 240...Evve skrev:Ska bara påpeka att vi i tjejutskottet INTE uppmuntrar till sånna bilder!

Martin Fåglefelt
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
tel. 0725-423500
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
tel. 0725-423500
-
- Legend!
- Kontakt:
-
- Legend!