Fredag

Allt som handlar om bilar, mc, mm.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen

Youngström
Postar så det viner...

Inlägg av Youngström »

JAG TYCKER ATT ALLA SKA FÖRSÖKA KOMMA TILL
P.K I VÄRNAMO PÅ FREDAG KL 20:00.
JOHANNES AMBRIZER KOMMER, SÅ TAG MED EN EJ TROENDE KOMPIS SÅ SKA DOM FÅ HÖR VILKET LIV DOM BÖR VÄLJA...OM DOM VILL! HALLELUJA! AMEN!

Sen så ska ju jag och Samuel L spela och då blir det ju ös utan dess like. :eek:

SÅ SÄTT ER I ERA FETA BILAR OCH KOM HIT!!!!
miniemil
Deluxpostare!

Inlägg av miniemil »

Skulle det inte vara nån konsert med? Eller har lillebror rört ihop det...
Samuel Lindkvist
Legend!
Kontakt:

Inlägg av Samuel Lindkvist »

Konsert vet jag inget om , bara att jag och fredde ska röja lite. Har ett problem bara, vet inte vilken gitarr jag ska ta, gamla hederliga fendern eller hårdrocksguran. Gillar inte fendern med den ser lite mer hudvänlig ut när man spelar i lovsongsteamet. Vad säger du fredde? Sen undrade herman vem det va som åkte brett och skrek jiiihaa utanför hans hus så att han hörde det ända in!! Har du nån aning? :smile:
Mae
Legend!

Inlägg av Mae »

Amritzer är mycket bra....och vass!!!!!

/M
miniemil
Deluxpostare!

Inlägg av miniemil »

Jo nu har vi rett ut det här. Superduperrockgruppen Fearless var bokade för en spelning i Pingst Värnamo fre. 30 nov. Jag är ju organist då. Tänkte att det borde varit nåt galet när det uppenbarligen var fullt program för aftonen. Haha man hade inte avbokat oss. Tack Youngström!
Youngström
Postar så det viner...

Inlägg av Youngström »

Någon konsert vet jag ej om det är, :grin: jag och Samuel spelar dock klockan 20:00, och jag tycker personligen att du ska ta din fete rockar J.P gitarr så att vi kan röja riktigt, frågan är ju om jag ska ta 4:an eler 5:an? :roll: I vilket fall som helst så ska vi fläska på med duktigt mycket effeckter så att vi river stället!
Undra om det blir bättre drag med lite NOS i förstärkaren??? :cool:
Youngström
Postar så det viner...

Inlägg av Youngström »

Det är inget mera möte än det kl 20:00 på fredag. Här har ni länksidan till våran kyrka och där står det vad som händer i helgen!

http://www.varnamo.pingst.se/frames.asp ... webb.shtml

:grin:

<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: youngström den 2001-11-28 05:01 ]</font>
Skriv svar