OBS! Gäller endast Mr Cap i Värnamo! OBS!
Vi har nu glädjen att kunna erbjuda alla våra klubbmedlemmar -20% rabatt på en första behandling av er bil från Mr Cap i Värnamo.
Om ni inte har lämnat in er bil någon gång innan för en ytbehandling så kanske det är svårt att förstå hur bra lacken faktiskt kan bli. Ni andra som har provat vet hur det känns att jämt kunna tvätta bilen med ett leende på läpparna och hur förvånad man blir att ett lackskydd kan hålla så länge. Självklart finns det olika ytbehandlingsfirmor och märken på marknaden men jag kan starkt rekommendera Filip och hans team i Värnamo. Jag har själv lämnat in bilen där många gånger och har aldrig blivit besviken.
För mer info om priser och vilka tjänster som Mr Cap i Värnamo erbjuder så kontakta Filip eller gå in på deras hemsida Mr Cap.
Mr Cap har även en brett sortiment med produkter för er bil som gör det möjligt att fortsätta hålla lacken i toppskick.
Adress: Margretelundsvägen 2, 331 34 Värnamo
Telefon: 073-377 71 45
För att få rabatten så gäller det som vanligt att ni visar upp ert medlemskort! Viktigt att ni alltid ringer och bokar tid innan! Denna rabatt gäller enbart när ni bokar en tid som passar både er och Filip.
Har ni några funderingar på detta så skriv det antingen i tråden eller skicka PM till mig.
Mvh
Emil Edstrand
Mr Cap Värnamo
Mr Cap Värnamo
Emil Edstrand
Audi A3 1.6 TDI Ultra -14 Supersnål Pendlarbil
VW Tiguan 1.4 TSI Quattro "R-line" -13 Familjebil
Porsche 911 997 "Carrera Cup Edition" -10 Sportbil
Bmw 2002 ti -72 Original Sommarbil
Audi A3 1.6 TDI Ultra -14 Supersnål Pendlarbil
VW Tiguan 1.4 TSI Quattro "R-line" -13 Familjebil
Porsche 911 997 "Carrera Cup Edition" -10 Sportbil