Rallyträff Bottnaryd
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Rallyträff Bottnaryd
Just nu är hela gänget i Bottnaryd på rallyträff med pizza o rallyfilm, najs !
-
- Styrelseledamot
Okej, nu är det dags att sluta snacka och visa lite bilder vad ni pysslar med. Det där låter FÖR intressant!Ralling skrev:Det var häftigt att åka med Simon i omegan! Dom säger att det är 365 hk under huven och jag kan nog hålla med om det. Får nog fila mer på "päronhalvan" / Ralling
[David Knutsson]
Volkswagen Polo -96. Liten, lila, pendling.
Kawasaki ZX9R -98. Snabb, grön, nice. - till salu
Volkswagen Polo -96. Liten, lila, pendling.
Kawasaki ZX9R -98. Snabb, grön, nice. - till salu
Håller med !
Men när man väl fått fart på gubbarna gäller det å hålla i hatten !
För den som inte vet, är vi ett gäng som gillar rally. Tre bilar som kör Classic Rally, typ Midnattssolsrallyt. En massa mekaniker som sitter inne med mycket kompetens. Totalt har vi varit ca 20 pers på tävlingarna.
Nu hoppas vi att fler rallyintresserade från klubben ansluter.
Bilder kommer nog så fort någon blir kompis med datorn........
Dom flesta tycks hellre byta växellåda..............
Men när man väl fått fart på gubbarna gäller det å hålla i hatten !
För den som inte vet, är vi ett gäng som gillar rally. Tre bilar som kör Classic Rally, typ Midnattssolsrallyt. En massa mekaniker som sitter inne med mycket kompetens. Totalt har vi varit ca 20 pers på tävlingarna.
Nu hoppas vi att fler rallyintresserade från klubben ansluter.
Bilder kommer nog så fort någon blir kompis med datorn........
Dom flesta tycks hellre byta växellåda..............
-
- Styrelseledamot
Härligt!
Här finns lite hjälp för att ladda upp bilder.
http://forum.attitudemotorclub.com/viewtopic.php?t=6862
Här finns lite hjälp för att ladda upp bilder.
http://forum.attitudemotorclub.com/viewtopic.php?t=6862
CarlJohan Wennborg
Mitsubitshi Starion Turbo-84
Saab 99 L-73
Wv Passat GTE-18
Nissan Leaf 24Kw-16
Mitsubitshi Starion Turbo-84
Saab 99 L-73
Wv Passat GTE-18
Nissan Leaf 24Kw-16
Foto
Då försöker jag att få in en lite suddig bild på den gamla Omegans motorrum. Den halvtrötta Opelsnurran har fått sällskap av en fläkt modell större från en stjärnprydd lastvagn av likaledes tyskt ursprung.
Robert Andersson
Lancia Kappa 2,0 Turbo
Ducati 1098 Race edition
Ducati ST2
Lancia Kappa 2,0 Turbo
Ducati 1098 Race edition
Ducati ST2
Re: Foto
Nja, det gick inget vidare detta... Jag får vänta in assistans från moderatornRev.rob skrev:Då försöker jag att få in en lite suddig bild på den gamla Omegans motorrum. Den halvtrötta Opelsnurran har fått sällskap av en fläkt modell större från en stjärnprydd lastvagn av likaledes tyskt ursprung.
Robert Andersson
Lancia Kappa 2,0 Turbo
Ducati 1098 Race edition
Ducati ST2
Lancia Kappa 2,0 Turbo
Ducati 1098 Race edition
Ducati ST2
Respons till Sunke
Ja, du "Sunke". Visst borde jag ha petat in en bild från Simons och mitt numera avsomnade projekt Alfa 75. Det får bli en projekttråd med 1098:an istället. Får hem ramen imon så det kanske blir nåt om nån vecka.
Robert Andersson
Lancia Kappa 2,0 Turbo
Ducati 1098 Race edition
Ducati ST2
Lancia Kappa 2,0 Turbo
Ducati 1098 Race edition
Ducati ST2
Re: Respons till Sunke
Ja det var ett tag sedan man hörde ngt om den, för visst blev den ihopplockad efter att avgaskammen hade sagt upp sig?Rev.rob skrev:Ja, du "Sunke". Visst borde jag ha petat in en bild från Simons och mitt numera avsomnade projekt Alfa 75. Det får bli en projekttråd med 1098:an istället. Får hem ramen imon så det kanske blir nåt om nån vecka.
Min gamling blev tyvärr avskrotad för några år sedan. Hade varit sugen på att återuppta den bekantskapen annars.
En projekttråd om 1098an vill vi gärna se. Du har väl lite att pyssla med i vinter efter highsidern i somras?