Ska sälja min G-tech nu, använd några månader då och då.. Funkar utmärkt.
Du kan mäta:
100 kmh tid
100-0 kmh tid
1/4 mile tid
1/4 mile sluthastighet
Hästkrafter
G-kraft under ett kort ögonblick
G-kraft under längre tid
Kostar 2300:- på tex. dalhems. Det enda som skiljer min från den är att min visar slutfarten i MPH.
Pris: 1100:-
G-tech
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Re: G-tech
Men samme, den mäter 100-0 i meter och inte tid! Haha, känns som jag använt den mer än dig!
Kul sak iaf!

-
- Legend!
- Kontakt:
Re: G-tech
Är det inte så att den mäter 0-60 mph? Dvs 0-96 km/h ?Audi Filip skrev:Men samme, den mäter 100-0 i meter och inte tid! Haha, känns som jag använt den mer än dig!Kul sak iaf!
För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Team GMBH Rennsport
...
Fille: Jag kopierade bara texten från dalhems, så det är de som skrivit fel isf
Jag har aldrig provat den funktionen för heller.. hehe
Ja precis, det stämmer också, den visar alltså 0-60mph =0-96,xx km/h.
Känns som det kvittar att den visar så, man bör ju ändå ta 0-100 tiden med en nypa salt kanske. Den är ju utmärkt till att jämföra egna tider med iaf. Jag har dock jämfört den med riktigt stripp och kan säga att den är faktiskt välidgt bra! Jag skulle nästan vilja säga att den är för SNÅL på 402m tiden hellre än att den är någon "glädjemätare". Slutfarten stämde hyffsat bra den med. Typ +/- 2km/h verkade det som.

Ja precis, det stämmer också, den visar alltså 0-60mph =0-96,xx km/h.
Känns som det kvittar att den visar så, man bör ju ändå ta 0-100 tiden med en nypa salt kanske. Den är ju utmärkt till att jämföra egna tider med iaf. Jag har dock jämfört den med riktigt stripp och kan säga att den är faktiskt välidgt bra! Jag skulle nästan vilja säga att den är för SNÅL på 402m tiden hellre än att den är någon "glädjemätare". Slutfarten stämde hyffsat bra den med. Typ +/- 2km/h verkade det som.