*Cykeln såld.
Sen har jag en uppsättning vita blinkers (ej sidoblinkers) till BMW E46. Fint skick, och inga sprickor. (låt inte kartongerna tuta i er att de är nya).
500:- tycker jag verkar vettigt för dem.

Någon behöver kanske backspeglar till BMW E46? Röda... Glasen är i fint skick. Men lacken är nött av tidens tand. Ingen skandal, men inget för Putsnisse. Det kommer en kabel ut ur backspeglarna, men bara den ena har en kontakt.
Dessa kan ja tänka mig 200:- för.

Ny kamrem till V.A.G. & Volvo. Klicka HÄR, och sedan på "Passar följande bilar" längst ner.
Meca tar 537.50 för den, så 250:- borde inte va nåt överpris.

2st nya bromsskivor till Opel Ascona C, Astra F, Combo A, Corsa A & B, Kadett D & E, Tigra och Vectra A. Komplett lista på bilar de passar till finns HÄR.
En kik på nätet pekar på att de kostar 400-600:- / styck (om man bortser från biltema då). Men ge mig 400:- för båda.

Här är en klockren kult-grej! Ett måste för alla som har en Golf 1.
Egentligen är den ovärderlig, men ge mig 200:- så får du en RABBIT

Fin och inga sprickor.

Man måste ju (tyvärr) gilla Sierra. Langa hit 50:- så får du två blinkers till din äckliga bil. Inga sprickor.

Fälgar till Volvo. 5/108. Glömde kolla ET, men de passar rakt på 850 och S/V70. Det finns skönhetsfläckar, och däcken (215/45-17) har sett sina bästa dagar. Ser även att de är ganska sketiga på bilden.
Provar att begära 2000:- för dem.

Vänster framlampa till Volvo S/V70. Skicket är ungefär vad man kan vänta sig av en Volvo från -99. Helt ok asså.
Ge mig 150:- för den.

En st ny vattenpump till Volvo V70 diesel. Lite forskning på nätet pekar på att den bör passa VW Transporter 2,5 TDI också. Priserna på dessa pumpar är ganska sinnessjuka. Men om ja får 500:- så är den din.

För erat garageband! Ett kärnkraftverk.
Marshall 9100. Ett dubbelt mono-block med 8st rör. 4st i förförsärkardelen och 4st i slutstegen. 25kg ren dödsmetall. Kan / bör definitivt provas.
3500:-

Ett lås med nyckel till bagageluckan på Volvo 740. Kan även passa 240 också, men är inte helt säker där.
20:- eller nåt...

Motorvärmare till ett gäng suspekta bilmärken. Ni ser nog på bilden vad den passar till. Fabrikat DEFA. Oanvänd, men har luggit till sig lite. 100:-

Motorvärmate till Ford. Fabrikat Calix. Gammal men oanvänd. Hoppas ni ser på bilden vad den passar till. Annars får ni fråga. 100:-

Luftfilter till Toyota Camry & Celica. Klicka HÄR för att se exakt vad det passar till. 50:-

Övre dammskydd till fjäderben på Toyota Celica GT4 ST205. Kanske passar nån annan modell också... Har ingen aning.
50:-

Så... det var lite av de prylar ja kan tänka mig att skeppa iväg. Så länge grejjerna finns kvar i annonsen, så är de inte sålda...
Om du mot förmodan är intresserad av nåt, så kan du höra av dig här, eller via mail. poliz_rengun@hotmail.com
Självklart kan vi diskutera priser och sånt.