mina fjädrar har näst intill alltid varit kapade och de har inte sagt något... bara de sitter fast, och inte riskerar att lossna.sonatarctica skrev:Hehe va säger besiktningen om kapade fjädrar?Martin Fåglefelt skrev:Jag tänker försöka övertala dig delvist... trots min kärlek till volvo. En 740 är rolig (efter gratismodifikationer) , men en 318e30, 323e30, 325 e30 är roliga av natur. jag vet, nu skrattar widell lite tyst för sig själv, och tänker "sonatarctica skrev:Efter lite funderingar så ska jag köpa ett nytt batteri imorgon och felsöka efter strömdragning.
Men om jag ej lyckas så säljer jag bilen och köper något annat, kanske en Volvo 740 eller liknande. Visst, jag kommer förlora all körglädje och den underbara känslan och ljudet mm men just nu kan jag nästan aldrig få känna på det iaf.
Älskar verkligen BMW, men är så trött på att det aldrig funkar.
Övertala mig någon?" men så är det. Har du tröttnat på det, köp en 318~325. Alla Bmw krånglar inte...
Men å andra sidan... en 740 Tic är ju skitkul, sänk skiten genom att kapa bort 3-4 varv per fjäder, och lär dig (om du inte redan kan det) att bre-sladda... Då har jag fått en själsfrände...![]()
![]()
Nej, men allvarligt talat, visst kan man köpa en annan BMW, men det känns lite läskigt, är rädd att det ska vara exakt likadant med den och då kanske man ångrar sig igen.
En 740 tic kan säkert vara något att ha, är dem mycket dyrare än en vanlig 740?
Vill ha en bra och rolig bil som dessutom är pålitlig.
En fin Tic är dyrare, men det är bättre att lägga pengarna på en senare årsmodell, de tidigare var så mycket Ketchup-effekt i. nåja. Nu ska jag upp om några timmar, så god natt.