Bytte även olja och filter idag, har ju kört på uråsa + till jobbet m.m oljan va svart som natten på ca 100 mil..
Känns som det är endel sot och annat gägg i motorn som vill ut efter 25 års lagrande

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
hehe...men du har ingen flis eller skit i den eller?Adolfsson skrev:R däck in lämnade på montering.
Bytte även olja och filter idag, har ju kört på uråsa + till jobbet m.m oljan va svart som natten på ca 100 mil..
Känns som det är endel sot och annat gägg i motorn som vill ut efter 25 års lagrandeKom fram till att jag kört kanske 500 mil med min Starion och säkert bytt olja och filter 4 ggr. 100 mil det är ju lagom intervaller det
Tack! såg du mig igår? För jag körde ju bara till daräng och tillbaka?marcus skrev:Ja man blir lite lycklig när man ser dig komma åkandeAdolfsson skrev:Vår!
Körde min Starion en runda idag, trevligt som vanligt!
Snygg är den med![]()
Adolfsson skrev:Besiktning imorgon vid 12.30 Jönköping alla är bjudna....
Tack.Anders Toll skrev:Lycka till!
vad blev det för brukis då?Adolfsson skrev:
Har varit ute och köpt bruksbil med BOB idag
Dubbel glädje denna dag köpt fin bruksbil och Starion fungerar igen!
Tack Robert för hjälpen idag!
Nu får vi hålla tummarna för att det bara va något konstigt elfel som aldrig dyker upp igen![]()
en "Boston grön" skapelse.iceman skrev:vad blev det för brukis då?Adolfsson skrev:
Har varit ute och köpt bruksbil med BOB idag
Dubbel glädje denna dag köpt fin bruksbil och Starion fungerar igen!
Tack Robert för hjälpen idag!
Nu får vi hålla tummarna för att det bara va något konstigt elfel som aldrig dyker upp igen![]()