David Alesand skrev:Jag fattar inte, är det meningen att den ska va klar till Elmia?!
Det är väl inga problem...
Bara vaxningen kvar nästan ju!
Planen är att bilen ska vara klar utvändigt till elmia.
Det som återstår sedan är det invändiga, men där blir det ju bara 2 stolar, 1 ratt och 1 växelspak, typ.
Motorn bygger jag vid sidan om, och om jag inte är fel ute så är de sista delarna påväg hem nu.
Idagsläget så är det väl en heldel mer än bara vaxningen kvar... men jag jobbar på, får hjälp idag. Var tvungen att förbereda lite igår, så jag kom isäng vid 0400 ungefär, måttligt roande att bege sig till jobbet 0630.
Men men, vad gör man inte.
Kan väl tillägga att det är gjort en del mer än det som syns sedan senaste uppdateringen
Mae skrev:Grabbar! Upp med lite bilder nu va. Jag vill ju se....
Får väl försöka få att knäppa några inatt då.
Status just nu, höger bakskärm har fått sig 1a lagret med spackel.
Vänstersidan har precis fått sin inneskärm dit punktad, ska ta och helsvetsa litegrann nu.
Sedan ska jag försöka att justera till dörrspringan på respektive sida innan jag ger mig. Imorgon så kommer 2 hjälpredor, så då blir det en riktig kraftansträngning.
Måste säga att jag är helnöjd, bilen hänger på lyften och man njuter när man ser hur svulstig äckelsaaben numera är.
Får tacka för alla som hejjar på, det underlättar väldigt nu när man går här och allt börjar bli eländigt.
kardanaxel skrev:Jag var i garaget och pillade igår med Trodde aldrig att jag skulle jobba för att göra en saab finare...
Måste säga att jag är ganska så förvånad själv. Stort tack, blir lite mer gjort när man är 2 i garaget, även om det såklart snackas lite extra...
Dumt att förvarna om att du kommer förbi nästa vecka, har redan börjat bunkra upp med skitgöra för dig
kardanaxel skrev:Jag var i garaget och pillade igår med Trodde aldrig att jag skulle jobba för att göra en saab finare...
Måste säga att jag är ganska så förvånad själv. Stort tack, blir lite mer gjort när man är 2 i garaget, även om det såklart snackas lite extra...
Dumt att förvarna om att du kommer förbi nästa vecka, har redan börjat bunkra upp med skitgöra för dig
Det blir bra de!
Nästa vecka behöver jag ju inte träna nånting så då har jag ju tre kvällar över direkt
Det blir bra de!
Nästa vecka behöver jag ju inte träna nånting så då har jag ju tre kvällar över direkt
käll kriminell skrev:Gissar att det råder febril aktivitet i det här projektet med tanke på tystnaden i tråden...
Det kan du ge dig på!
Jag ska fira min fördelsedag i FEK performance garage i kväll
Det firades friskt i garaget igår, spacklet yrde som aldrig förr. Sakta men säkert så går det frammåt, tyvärr lite för sakta just nu. Men men, får väl se hur det artar sig frammåt veckan.
Dom försvann i samma takt som hoppet att hinna klart till mässan
Jag ska försöka ta lite bilder ikväll när jag flyttar åbäket till långtidsförvaringen.