En RX-7a är en bra bruksbil, sälj volvon och köp en

Grattis föresten!
Går motorn bara lite ojämt och segt är det säker bara något enkelt litet el fel

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Vad är det för konstigt med den tanken?mpäsäk skrev:nu börjar det komma konstiga tankar i huvudet... typ.
En RX-7a är en bra bruksbil
Ja troligen :)mpäsäk skrev: Går motorn bara lite ojämt och segt är det säker bara något enkelt litet el fel
De orden trodde jag aldrig att jag skulle få höra (läsa) från dig.BMW Samuel skrev:Från Japan köper man för att man får mer bil för pengarna.
Kanske borde varit "mer RX-7a för pengarna" iställetDiesel Oscar skrev:De orden trodde jag aldrig att jag skulle få höra (läsa) från dig.BMW Samuel skrev:Från Japan köper man för att man får mer bil för pengarna.![]()
Den ska iväg så fort det går.gzon skrev:Bra jobbat samuel! Se till att få iväg den nu så är det bara att kasta i den igen sen.
Nu har jag plockat rent blocket, så nu är paketet ännu smidigare.RFC Roger skrev:Intressant Samuel, det är ett nätt litet motorpaket.
Hur knepigt var det? Har du nån verkstadshandbok?
Märka upp givare etc? Var det torx rättöver eller?
Vad heter din svärmor?
PS. Jag vet om att jag har lite E30 prylar som bör hämtas hos dig... hörs av. DS.
Är nog inga stora saker som behöver ordnas.RFC Roger skrev: Är det nåt mer än motorn som du bedömer ska fixas?