MVH

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Han är o mekar hoj just nu, men jag ska se om vi under morgondagen kan fixa upp den.ERnsT skrev:Höpp, upp med filmen nu bara, vore riktigt kul att se denna skapelse live någongång.
Fint Nicke! Tufft med lite snösprut där i slutetNicke Nyman skrev:Nu finns filmen, absolut inget speciellt om ni hade hoppats på de...Men ett bevis på att skiten funkar...
![]()
FILM
Ajöken!
Jepp! De va fint o få prova kardanen framförallt. De kändes bra!Andreas K skrev:Gött Nicke! Kul att se att inte alla har sina bilar på pallbockar
Tackar! Hehe...Adolfsson skrev: Fint Nicke! Tufft med lite snösprut där i slutet
tycker i ordning alt. 3,1,2.... extrembygge är roligt, super7a är också kul, och givetvis är e30 kul med....men för vanligt... om man vill synas. och det vill man ju...Nicke Nyman skrev:Kan avslöja lite eventuella framtidsplaner, för att liva upp tråden lite kanske.
Grubblar lite på följande, antingen så plockar jag ur motor, drivlina, bakaxel, stolar, mätare, monterar dit en standard bakaxel så bilen är rullande och säljer chassiet rullande, tar de pengarna och införskaffar ett Super 7a chassie från DD7 som ligger utanför stan. Jaa, sen kan ni räkna ut resten vart motor osv hamnar.
Alt 2 är att jag säljer bilen komplett som den är, satsar på en 318is alt 325 E30, fint chassie och fina bromsar, stolar samt bur och åker så mycket bana jag bara kan. Och behåller bilen besiktningsbar dessutom.
Alt 3, behåller Volvon, monterar BMW M5 E34 bakvagn, förbättrar banegenskaperna ganska radikalt skulle jag tro. Sen kanske man även får tag i en S38B38 till bra pris o hinkar ner den, givetvis överladdad.
Så, snacka på så får vi se vad ni tycker är bäst för mig!
Ajöken!
Varför inte 24V?Andreas K skrev:Bygg 16v eller 20v i 242an
Kul att det rör på sig. Lite filmer livar upp tråden