synd att skicka en sådan till slakt vintertid bara... ska man ha en sån så ska den ju in i vardagsrummet.Karlsson skrev:EVO 500, går nog att hitta för 50 000

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Denna enhjular rätt friskt iaf de lilla ja provat, gick då inte få de att rotera på bägge på asfalten iafMaccan skrev:Som omegaentusiast så måste jag ju visa mitt sammtycke för detta projekt.
Jag börjar fundera på om inte 2.4:an hade diffbroms som tillval...![]()
Det är ju så att Omega är bland det bästa vinterbilar man kan ha. De går att åka otroligt brett och fort med bibehållen kontrol. Dessutom de är ofta inte värda ett skit så det gör inget om det skulle sluta i ett träd.
Gör ju inget på dagarna annars så då kan man ju fördriva tiden med att göra de här liket lite mindre gubbig och dötrist.OneYet skrev:Du fixar o trixar.
Imponerande.
(själv funderar jag på om jag ska tvätta en bil den här veckan...)
Tack!!B204T skrev: Gör ju inget på dagarna annars så då kan man ju fördriva tiden med att göra de här liket lite mindre gubbig och dötrist.
Får visst min nya sportratt imorgon också, då blir jag av med tråkiga bussratten
Haha! Undrar bara vad jag ska hitta på idag, börjar ha slut på idéer för att göra den här mindre ful, den har ju inte direkt utseendet till sin fördelOneYet skrev:Tack!!B204T skrev: Gör ju inget på dagarna annars så då kan man ju fördriva tiden med att göra de här liket lite mindre gubbig och dötrist.
Får visst min nya sportratt imorgon också, då blir jag av med tråkiga bussratten
Det minskar pressen på mina axlar. Har inte fattat hur du har kunnat vara SÅ snabb med allt.
En sportratt är ju aldrig fel.
Gillade plåtskruven förresten
Mina kassa bilder ljuger ju rätt bra, men den är faktiskt riktigt välstädad invändigt, tom skuffen är fin, mattan är riktigt fräsch, är lite lite grus på gummimattorna fram bara, men jag håller med dig, det är trevligt när bilen är iaf nästan ren invändigt, om inte annat tycker folk man ska skjutsa de är roligare kliva in om det ser ut som att man iaf försöker hålla efter denAdolfsson skrev:Städa och tvätta bilen inne, alltid roligare att köra en bil som känns lite fräschare. Brukar jag tycka i alla fall.![]()
Kan ta en faceliftfront också för den delen ja, de gör rätt stor skillnad de med, men kändes som att en halvsunkig 3000 front går fortare att få i, men jag kan ju ha fel, dock så lär jag väll måla ALLT, så på en faceliftfront lär ju kromlisterna bli svarta även domKarlsson skrev:Det kanske bara är jag som tycker det, men jag föredrar faceliftfronten från tex Omega 2,6.
Jag tycker det är snyggt med kromlisterna och det lite mer diskreta utseendet på fronten.
3000-kitet ser så hejdlöst plastigt ut så det är inte klokt, särskilt på vita bilar...