kardanaxel skrev:JAG ÄR IMPONERAD!!!!!!! Fick en åktur efter årsmötet och galet vilken fin bil du fått ihop Fredrik!! Gick hur fint som helst och väldigt snabbt!
Det är lika bra att lägga ner sommarens kamp direkt
Har du en länk till den där i England...
Du har ju en liknande kaross, och en likadan pryl som skulle in i ett annat fordon egentligen...
Bara att sätta igång..
Martin Fåglefelt
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
Tack pojkar.
Först var jag nästan besviken för att bilen inte blev det monster jag var rädd för.
Men nu efter ett par mil så känns det kanon. Så här skulle bilen varit från början, snäll och pigg.
Tja, jag hade inte skruvat färdigt.
Igår så dog den på E4:an i rusningstrafik på väg hem från jobbet.
Då är man inte katig....
Lyckade få igång den så att jag kom hem.
Bilen dör direkt om jag varvar 4000 rpm.
Håller jag mig under det så funkar den ett par km.
Den dör iofs inte utan ställer sig och varvar runt 2000 rpm och reagerar inte på gaspedalen. (fly by wire gas)
Glappkontakt, fel på vevaxelgivaren eller fel på MAP sensorn har jag fått som förslag från England.
Är det någon i jkpg trakten som har en felkodsläsare?
OneYet skrev:Tja, jag hade inte skruvat färdigt.
Igår så dog den på E4:an i rusningstrafik på väg hem från jobbet.
Då är man inte katig....
Lyckade få igång den så att jag kom hem.
Bilen dör direkt om jag varvar 4000 rpm.
Håller jag mig under det så funkar den ett par km.
Den dör iofs inte utan ställer sig och varvar runt 2000 rpm och reagerar inte på gaspedalen. (fly by wire gas)
Glappkontakt, fel på vevaxelgivaren eller fel på MAP sensorn har jag fått som förslag från England.
Är det någon i jkpg trakten som har en felkodsläsare?
I Skillingaryd finns det läsare iallafall.
Vid vilket varvtal har du övertryck?
Nu har jag varit och kört lite Superstage med Speedstergänget.
Sammanfattning:
2006, 1.36.26
2007, 1.34.44
2008, --------
2009, 1.32.06
2010, 1.28.06
2011, 1.27.97
2012, 1.24.31