Iaf, snutamazonen drog ner till Vallentuna för ett tag sen, och en annan blå amazon hgv landade här, nämligen denna:

66a hgv byggd såhär sent 70 tal, taksänkt massor, som de skulle va på den tiden

Mer dagsfärsk bild, kan väll inte påstå att gangsterkepsen var direkt lysande när man ville se trafikljus till exempel

Små men effektiva! Dom funkar faktiskt riktigt bra trots sin storlek, inga problem med sikten iaf, dock har jag bara ett läge på torkarna, så vid riktigt jättespöregn så är torkförmågan helt klart inte den bästa

1989 såg den ut såhär, och det är väll ungefär något i stil med som den såg ut då de är tänkt att den i framtiden ska börja se ut igen
Ja, helt enkelt, jag bytte rakt av, nybesiktad, reggad som lätt lastbil, då den är ombyggd på den tiden då de var tvungen att vara lastbilsreggat för att man skulle kunna få en ombyggd bil laglig.
Sitter en B20A med värre kam och ett 2" simonssystem i den, vanlig M40 bakom, med kortspak, original bakaxel med 4:56 och hiskeligt mycket oväsen
Invändigt är de zebrastuk och manta stolar, här är nog ett av dom mest akuta sakerna, inte färgerna eller stolarna

Men kolla de elsystemet, ni ska få en bättre bild på de så ska ni få se de värsta elsystem ni har sett, garanterat!
Satt PV544 originalratt i den vid leverans, men som synes så för att kunna se nått så är ju rattstången sänkt, och då med mina 1,84 ungefär så var den lite väl stor, 13,5" flakeratt blev helt perfekt!

Så i mån av tid, pengar, plats osv så finns de en rätt lång att göra lista, dock är de "jag vill" på rätt många punkter, några är dock "SKA GÖRAS!"
* Elhärvan (SKA!)
* Ny golvmatta och framstolar (vill, hade hoppas kunna göra detta samtidigt som punkt 1)
* Byta skärmkanter bak, blir merca w123 (ligger nog på listan "ska nog")
* Nytt plexiglastak (SKA! nuvarande sprack av solen, när slanten tillåter blir de 4mm makrolon istället)
* Byta dörrar (SKA, är bara dynga av dom som sitter där, förardörren är sämst)
* Ny lack (ja, de blir ju då de årtal som dörrar och skärmkanter är bytta, hade tänkt då få makrolonskivan till taket utskuren innan, så vid lack så är nuvarande skiva borta och man får montera en ny och fin skiva vid ihopmontering
* Sen är de sånt som bakaxelbyte, täta tanken och lite annat småtjoller man vill göra, men den här går som daily driver just nu, så just nu kör jag bara, resten kommer allt eftersom