Bmw 320 Touring 2004 *såld*
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Jo det är en annan bakstötfångare, men det är inte aktuellt i nuläget.
Har kört med bilen ett tag med det nya chassit och jag måste säga att jag är helnöjd.
Man kunde ju köpt coilovers på Ebay för nästan inget alls, men då skulle det inte gått att åka i bilen. Jag kör 5 mil per dag och Bilstein-kitet är helt perfekt. Inte superstötigt men när man pressar lite så känns den oherhört stabil.
Helt klart värt de extra slantarna!
Körglädjen är nästan uppe i Miata-nivåer...
Har kört med bilen ett tag med det nya chassit och jag måste säga att jag är helnöjd.
Man kunde ju köpt coilovers på Ebay för nästan inget alls, men då skulle det inte gått att åka i bilen. Jag kör 5 mil per dag och Bilstein-kitet är helt perfekt. Inte superstötigt men när man pressar lite så känns den oherhört stabil.
Helt klart värt de extra slantarna!
Körglädjen är nästan uppe i Miata-nivåer...
-
- Legend!
- Kontakt:
Dax för lite styling...
Bmw E46 har strålkastare med plastglas och dessa blir blästrade och slitna med åren. Det går köpa nya och byta bara glasen men jag ville uppdatera utseendet lite och på köpte få änglaögon.
Så här såg bilen ut innan. Inte jättedåliga lyktor på något sätt men jag visste att helt nya skulle verkligen höja intrycket på bilen.
Så delar beställdes från Tyskland och efter lite skruvande så bilen plötsligt ut så här!
Spolmunstyckerna är inte monterade än för jag var tvungen att limma dem lite...
Den uppmärksamme ser även nya blinkers med "osynlig" blinklampa.
Även sidoblinkersarna byttes mot mörkare fräscha diton.
Före:
Efter:
Skall fixa "osynlig" lampa här också är det tänkt.
Måste säga att jag blev helnöjd med resultatet!
Bmw E46 har strålkastare med plastglas och dessa blir blästrade och slitna med åren. Det går köpa nya och byta bara glasen men jag ville uppdatera utseendet lite och på köpte få änglaögon.
Så här såg bilen ut innan. Inte jättedåliga lyktor på något sätt men jag visste att helt nya skulle verkligen höja intrycket på bilen.
Så delar beställdes från Tyskland och efter lite skruvande så bilen plötsligt ut så här!
Spolmunstyckerna är inte monterade än för jag var tvungen att limma dem lite...
Den uppmärksamme ser även nya blinkers med "osynlig" blinklampa.
Även sidoblinkersarna byttes mot mörkare fräscha diton.
Före:
Efter:
Skall fixa "osynlig" lampa här också är det tänkt.
Måste säga att jag blev helnöjd med resultatet!
Är rätt så sugen på en sån där, men jag vill ha en 320 diesel, var svinigt nära att åka och hämta en ´01 sedan, ångrar att jag inte köpte den... men men, då kan jag leta en snygg E46 touring istället är ju liks bortskämd med kombi och muttrar högljutt varenda gång man har en sedan och inget ryms i skuffen
Volvo 945 Turbo -96
Chevrolet Camaro LT -76
Chevrolet Camaro LT -76
Bugrun kommer närmre för varje dag!Maccan skrev:Vi får se vad det blir...Jakob skrev:blir det stukad corsa nu då?Maccan skrev:Ok så var den såld....
Jag måste iallafall ha något att åka i, lite halvakut.
[David Knutsson]
Volkswagen Polo -96. Liten, lila, pendling.
Kawasaki ZX9R -98. Snabb, grön, nice. - till salu
Volkswagen Polo -96. Liten, lila, pendling.
Kawasaki ZX9R -98. Snabb, grön, nice. - till salu
Re: Bmw 320 Touring 2004 *såld*
Lyfter tråden lite!
Va kostar det bilstein Maccen? Eller vet du något annat som passar på en bruksbil?
Va kostar det bilstein Maccen? Eller vet du något annat som passar på en bruksbil?
Emil Stenvall
Bmw M3 -02
Bmw 325i touring -03
Vw passat 1.8t -04
Vw golf mk1 cabriolet -89
Volvo 940 -95
Volvo 244 -75 rensad+sittastillstol
Toyota Starlet -82 (rwd) såld;(
Bmw M3 -02
Bmw 325i touring -03
Vw passat 1.8t -04
Vw golf mk1 cabriolet -89
Volvo 940 -95
Volvo 244 -75 rensad+sittastillstol
Toyota Starlet -82 (rwd) såld;(
Re: Bmw 320 Touring 2004 *såld*
Bilstein köper man alltid till bra pris hos Millway Motorsport.
www.millway.se
Mer utförligt svar skickat via pm.
www.millway.se
Mer utförligt svar skickat via pm.