Fredrik tyckte ju i min projekttråd för plasman att jag skulle starta en ny projekttråd för ett lite "större" projekt.... så jag för väl det.
Hur man blir far det vet väl vad enda människa tänker du. Jo kanske det men min och Lisas väg är lite annorlunda.
Förra Måndagen klockan 07:00 efter 12 timmar flygresa så landande vi på Nairobis Flygplats. Här nere väntade nämligen våran son på oss. Det är nämligen så att jag blir far via adoption. I tisdags träffade vi honom för första gången, våran son... och i torsdags fick vi hem honom. Det mina vänner är tusen miljarder gånger häftigare än att ta första åkturen i en nyreggad Sjua....
Nu är det bara det att jag är bara far till Gabriel i hjärtat än, inte på papper. Så därför kommer vi bo här i Kenya 6-9 månader för att fixa en liiiiiiiiiiten detalj, ett domstolsbeslut på att vi är hans föräldrar. SÅ LÄNGE säger du ? Ja Kenya är ett speciellt land, det har vi redan märkt, man sätter en ära i sin byråkrati och lever efter devisen "tiden kommer" inte "tiden går".
Det är bara att gilla spelreglerna...
Annars är Kenya ett väldigt trevligt land, jätte trevligt folk, underbar natur och framför allt är det skönt att komma till en plats där det går 1000 Land Rovers på en BMW

Det var en liten inblick i vad jag har för mig de närmaste månaderna.
Jag kommer nog inte skriva så jätte mycket här men något kanske kommer. Vill ni följa oss lite närmare i vårt "projekt". Finns vi på Facebook eller skicka ett PM så får ni en länk till våran blogg, vill inte lägga ut den öppet här men ni får gärna läsa om ni frågar....
Ha det bra i Sverige alla biltokar...
... förresten det första ord han sa till mig, min son, var "a car ". Pappa är stolt !