Audi A3 1.6 TDI Ultra -14 Supersnål Pendlarbil
VW Tiguan 1.4 TSI Quattro "R-line" -13 Familjebil
Porsche 911 997 "Carrera Cup Edition" -10 Sportbil
Bmw 2002 ti -72 Original Sommarbil
ja jag ska få tummen ur någon gång.... så fort du fått ur motorn ur starion så ska jag beställa grejer....
Jag har ju faktiskt börjat plocka ner bilen, du har rullat in din i ditt nystädade garage utan att göra någonting.
Jag ska fixa apan på torsdag är det tänkt. och kan då slänga ur motorn ur Starion tar inte så lång tid..... är ju byggd som en 240 ju.
så nu har min 3 veckor gamla son Herman fått det han önskat sig mest en elektrisk fördelare till pappas hundkoja
Efter 9 års krånglande med brytarspetsar kondensatorer tändförstärkare mm så hoppas jag att slippa det.
monterade den nya elektriska fördelaren och bara ställde den grovt på känn och bilen startade "på första kicken" vilket den inte brukar.. känns lovande för den brittiska driftsäkerheten.
Ser där ja... bra att lillen har börjat hjälpa till lite.
Jag röstar faktiskt för skärmbreddare i svart. Tror det skulle se bra ut!
Då kan du ju ha ännu bredare fälgar.
Emil Edstrand
Audi A3 1.6 TDI Ultra -14 Supersnål Pendlarbil
VW Tiguan 1.4 TSI Quattro "R-line" -13 Familjebil
Porsche 911 997 "Carrera Cup Edition" -10 Sportbil
Bmw 2002 ti -72 Original Sommarbil
Var och besiktigade hundkojan igår.. gick sådär bra.
Fick föreläggande om regbesiktning alternativt återställa bilen till orginal när det gäller buren..
sen så trampade besiktningsmannen sönder en hjulcylinder så en bromskrets la av.. så fick köra hem från tidaholm med bara en bromskrets. (han var snäll som inte gav mig körförbud vilket det borde vara).
sen var det att spänna ett hjulager, och handbromsen tog för dåligt.
Blev att åka direkt till calle som var i garaget och fixa ihop hjulcylindern. då bromsbackarna var så slitna så att hjulcylinder kunde hoppa ur. så la i en liten distans så jag kunde åka till Huskvarna igår kväll.
Betsällde nya bromsbackar bak från England för ungefär samma peng som gårdag kvällens mat.
Det blir nog att plocka ur buren och fixa bromsarna och ombesiktiga. så går den 2år till
Var och besiktigade hundkojan igår.. gick sådär bra.
Fick föreläggande om regbesiktning alternativt återställa bilen till orginal när det gäller buren..
sen så trampade besiktningsmannen sönder en hjulcylinder så en bromskrets la av.. så fick köra hem från tidaholm med bara en bromskrets. (han var snäll som inte gav mig körförbud vilket det borde vara).
sen var det att spänna ett hjulager, och handbromsen tog för dåligt.
Blev att åka direkt till calle som var i garaget och fixa ihop hjulcylindern. då bromsbackarna var så slitna så att hjulcylinder kunde hoppa ur. så la i en liten distans så jag kunde åka till Huskvarna igår kväll.
Betsällde nya bromsbackar bak från England för ungefär samma peng som gårdag kvällens mat.
Det blir nog att plocka ur buren och fixa bromsarna och ombesiktiga. så går den 2år till
..åt du dyr kvällsmat?
Martin Fåglefelt
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04