Dagens onödigaste tråd. Jag körde inte på banan, strippen, konbanan eller backningstävligen. Jag deltog inte ens i "rulla lågprofildäck"-tävlingen eller ställde ut på området. Jag tog inte ens några bilder. Tänkte köra konbanan, men missade lite på tiden...
Men jag ska inte deppa. Jag fick ju åtminstone en flygande besiktning av en medelålders herre på en vitblå BMW-hoj. Härligt. Eller inte Allvarligt talat var det ingen större fara, bara en anmärkning på att jag borde ha en främre regplåt. Har inte blivit av att jag monterat den...
Nog om det. Var det gzons wankelmaskin som var ute och svedde asfalten med stora lågor ur dämparen? Tyckte den var bekant. Och var det fler Attitudare där?
Alexander Widell
BMW 135i -12
BMW 325i -88
BMW 325iX -86
Opel Kadett Coupé -75
Honda XR500R -82
Man skulle väl hängt på... Men det känns nästan som att jag fick mer glädje av Mantorp-bilarna i gränna då. En ny skyline, en fet eclipse och en massa annat godis överallt. Ett plus var ju att varenda bil man mötte var gasglada
Tummen upp för bilar på väg hem från träffen
[David Knutsson] Volkswagen Polo -96. Liten, lila, pendling.
Kawasaki ZX9R -98. Snabb, grön, nice. - till salu
Trevlig träff faktiskt. Och Jag är lite förvånad hur trevlig den var. Absolut bästa Japmeet hittils. Gott om plats på banan med så jag gjorde mitt bästa för att få upp tempen i asfalten. 1.32.3 blev bästa varvtid och som mest noterade jag 230km/h på långa rakan.