Var det Johannes från värnamo som körde den tiden?? Inte för att jag känner han men det är kul att det finns en värnamo bil som kämpar i toppen.Söderblom skrev: Något som inte gör saken sämre är att han fick igång bilen kl 02 kvällen innan han åkte ner till Emmaboda och detta var hans första start som gjordes med den nuvarande effekten (657hk).
Eftersnack EDPS Emmaboda
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Det stämmer, även om han inte bor i Värnamo på "heltid" nu för tiden, ifall du var på EDPS och de sa Gbg.Henke skrev:Var det Johannes från värnamo som körde den tiden?? Inte för att jag känner han men det är kul att det finns en värnamo bil som kämpar i toppen.Söderblom skrev: Något som inte gör saken sämre är att han fick igång bilen kl 02 kvällen innan han åkte ner till Emmaboda och detta var hans första start som gjordes med den nuvarande effekten (657hk).
/David Söderblom
-
- Gör inte annat än skriver...
- Kontakt:
Med andra ord gjorde han en "Bilsport", vilket betyder att man tokskruvar kvällen innan en stor träff bara för att visa hur hård man är.Söderblom skrev: Han fick igång bilen kl 02 kvällen innan han åkte ner till Emmaboda
Själv tar jag det ganska lugnt...

Anders Karlsson
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare