Elmia 2013
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Elmia 2013
Motormässan på Elmia är i full gång och så också attitudes monter.
Vi knyter mängder med kontakter för sponsoravtal, nya bankörningar och nya regionsutskott. Samtidigt går biblarna åt för fullt.
Kom och besök oss på mässan!
Vi knyter mängder med kontakter för sponsoravtal, nya bankörningar och nya regionsutskott. Samtidigt går biblarna åt för fullt.
Kom och besök oss på mässan!
[David Knutsson]
Volkswagen Polo -96. Liten, lila, pendling.
Kawasaki ZX9R -98. Snabb, grön, nice. - till salu
Volkswagen Polo -96. Liten, lila, pendling.
Kawasaki ZX9R -98. Snabb, grön, nice. - till salu
-
- Deluxpostare!
Tja, vad skall jag säga.Neider skrev:ser väldigt bra ut pojkar, bra jobbat
Kan ni berätta lite om bilarna med för oss som ej kunde åka ner.
Vet inte så mycket om dem egentligen men kan berätta det jag vet.
1 st Porsche med nyrenoverad motor, nyhöjd vinge och egentillverkade übercoola centrumbultar. Sedan har han något på gång som han vägrar berätta om....
1 st BMW 318 som brukade vara i orört originalskick, numera rensad och en extra fläkt monterad i motorrummet. Allt var inte inkopplat ännu men det såg fantastiskt propert ut.
1 st SAAB V4 som är tillfixad till att vara en kopia på den sista fabrikssaaben (V4) de tävlade med. Hade en stencool bild som var tagen ca en halv sekund innan han träffade en björk. Siktet var inställt kan man väl säga..... Björken hamnade djupt inne i motorrummet innan allt var klart vid den träffen. Medlem i Attutudes Rallyteam.
Fredrik Liljenberg
En brandgul Speedster
En brandgul Speedster
det mesta var väl rätt om porschen, men jag har tyvärr inget mer spännande att berätta om..OneYet skrev:Tja, vad skall jag säga.Neider skrev:ser väldigt bra ut pojkar, bra jobbat
1 st Porsche med nyrenoverad motor, nyhöjd vinge och egentillverkade übercoola centrumbultar. Sedan har han något på gång som han vägrar berätta om....
1 st BMW 318 som brukade vara i orört originalskick, numera rensad och en extra fläkt monterad i motorrummet. Allt var inte inkopplat ännu men det såg fantastiskt propert ut.
1 st SAAB V4 som är tillfixad till att vara en kopia på den sista fabrikssaaben (V4) de tävlade med. Hade en stencool bild som var tagen ca en halv sekund innan han träffade en björk. Siktet var inställt kan man väl säga..... Björken hamnade djupt inne i motorrummet innan allt var klart vid den träffen. Medlem i Attutudes Rallyteam.
Det var ju centrumbult som va de hemliga FredrikJakob skrev:det mesta var väl rätt om porschen, men jag har tyvärr inget mer spännande att berätta om..OneYet skrev:Tja, vad skall jag säga.Neider skrev:ser väldigt bra ut pojkar, bra jobbat
Emil Stenvall
Bmw M3 -02
Bmw 325i touring -03
Vw passat 1.8t -04
Vw golf mk1 cabriolet -89
Volvo 940 -95
Volvo 244 -75 rensad+sittastillstol
Toyota Starlet -82 (rwd) såld;(
Bmw M3 -02
Bmw 325i touring -03
Vw passat 1.8t -04
Vw golf mk1 cabriolet -89
Volvo 940 -95
Volvo 244 -75 rensad+sittastillstol
Toyota Starlet -82 (rwd) såld;(
-
- Megapostare!
-
- Klubbordförande
TURBO!!!!Jakob skrev:Frownlayer skrev:JAG VET, JAG VET, JAG VET!!!! eller jag tror iaf att jag vet.Neider skrev:
Sedan har han något på gång som han vägrar berätta om...
berätta gärna så jag vet vad jag ska göra..
/Axel Byrmo
-------------------------------------------
Har haft ett fordon med 1hk / kg!!
-------------------------------------------
Har haft ett fordon med 1hk / kg!!