Eksjö trafiköningsplats 11:e Juli
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Eksjö trafiköningsplats 11:e Juli
Tack för alla som kom idag.
Trevligt med många nya som testade på konbana och för fin fulkorv. Tyvärr var väl inte vädret det bästa men det var roligt ändå. För er som inte var där så gjorde vi en bana av det hela så flera åt gången kunde köra. Vi körde 5 bilar åt gången som fick räsa av sig i 10 minuter i taget. Vi var väl en cirkus 15 bilar.
För min egen del så måste ja berömma min diff. Det gjorde ett mycket fint jobb.
Trevligt med många nya som testade på konbana och för fin fulkorv. Tyvärr var väl inte vädret det bästa men det var roligt ändå. För er som inte var där så gjorde vi en bana av det hela så flera åt gången kunde köra. Vi körde 5 bilar åt gången som fick räsa av sig i 10 minuter i taget. Vi var väl en cirkus 15 bilar.
För min egen del så måste ja berömma min diff. Det gjorde ett mycket fint jobb.
David Nordquist
Team Tomtabacken
Team Tomtabacken
Trevligt ställe blev likt bankörning. Miatan gick bra utom att den blev lite varm efter kört ca 10 min.
roligt med nya ansikten och bilar
har köpt ny kamera så tog några bilder, han inte ta så många då jag körde och hade annat för mig.
korvtältet
uppliningen
porsche
honda
sture
även en liten skakig film så man ser hur banan ser ut
http://www.youtube.com/watch?v=QQN3KscyTxM
roligt med nya ansikten och bilar
har köpt ny kamera så tog några bilder, han inte ta så många då jag körde och hade annat för mig.
korvtältet
uppliningen
porsche
honda
sture
även en liten skakig film så man ser hur banan ser ut
Robert Gustafsson
-
- Megapostare!
-
- Styrelseledamot
Mycket bra träff!
Banan va mycket fin och kokkorven blev god!
Skulle bara varit bättre väder.
TACK ALLA SOM HJÄLPTE TILL MED ALLT BRA JOBBAT!
Banan va mycket fin och kokkorven blev god!
Skulle bara varit bättre väder.
TACK ALLA SOM HJÄLPTE TILL MED ALLT BRA JOBBAT!
Senast redigerad av 2 Calle Wennborg, redigerad totalt 29 gång.
CarlJohan Wennborg
Mitsubitshi Starion Turbo-84
Saab 99 L-73
Wv Passat GTE-18
Nissan Leaf 24Kw-16
Mitsubitshi Starion Turbo-84
Saab 99 L-73
Wv Passat GTE-18
Nissan Leaf 24Kw-16
Det var en rolig träff, kul med riktig rundbana! Tack alla som fixade med korv, byggde bana osv!
Vädret kunde ju ha varit bättre, det regnar in i Rekorden
Den funkade fint hela dagen, men det är lite påfrestande att köra landsväg med den.
Vädret kunde ju ha varit bättre, det regnar in i Rekorden
Den funkade fint hela dagen, men det är lite påfrestande att köra landsväg med den.
Anders Karlsson
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
Jag är helnöjd.
Riktigt underhållande bana. Får blir fler tillfällen tycker jag.
Bra ordnat av MSU!
Insåg under dagen att man inte behöver byta upp sig till en Speedster i onödan heller. Håller du med Fredrik
BMW:n var på gott humör hela dagen fast varken jag eller bilen var överens med sista konan innan "rakan".
Riktigt underhållande bana. Får blir fler tillfällen tycker jag.
Bra ordnat av MSU!
Insåg under dagen att man inte behöver byta upp sig till en Speedster i onödan heller. Håller du med Fredrik
BMW:n var på gott humör hela dagen fast varken jag eller bilen var överens med sista konan innan "rakan".
-
- Gör inte annat än skriver...
där har du en film!!BOB skrev: även en liten skakig film så man ser hur banan ser ut
Volkswagen Golf Sportkombi R-line 2018 - bruksbil
Volvo V40 D2 2015 - Såld
Volvo S60 2.4 2005 - Såld
Volvo 850 2,5S 1996, the red Pearl - Såld
Volvo 740 GLT 16V 1988 - Skrotad
Volvo V40 D2 2015 - Såld
Volvo S60 2.4 2005 - Såld
Volvo 850 2,5S 1996, the red Pearl - Såld
Volvo 740 GLT 16V 1988 - Skrotad
Bra att någon använder sina ögon... Uppenbarligen så gör jag inte det alltid.iceman skrev:där har du en film!!BOB skrev: även en liten skakig film så man ser hur banan ser ut
Fredrik N
"Alla borde köra peugot"
"Alla borde köra peugot"
[quote="Sturesson"] Insåg under dagen att man inte behöver byta upp sig till en Speedster i onödan heller. Håller du med Fredrik
[quote]
ALLA behöver ha en Speedster!
En väldigt rolig bana men nästa gång vill jag ha fler konor så att jag har en chans mot alla hästkraftsstinna 318 IS och Miator....
Kul att köra var det i alla fall. En BMW 330 som gick väldigt brett, en Porsche 928 som varvade 1800 RPM och en blå MB 190 som bara hade 3 hjul i asfalten var bara några av höjdarna.
[quote]
En väldigt rolig bana men nästa gång vill jag ha fler konor så att jag har en chans mot alla hästkraftsstinna 318 IS och Miator....
Kul att köra var det i alla fall. En BMW 330 som gick väldigt brett, en Porsche 928 som varvade 1800 RPM och en blå MB 190 som bara hade 3 hjul i asfalten var bara några av höjdarna.
Fredrik Liljenberg
En brandgul Speedster
En brandgul Speedster
"Stinna" va ordet... så att e de så de e..OneYet skrev:ALLA behöver ha en Speedster!Sturesson skrev: Insåg under dagen att man inte behöver byta upp sig till en Speedster i onödan heller. Håller du med Fredrik
HIhi japp så är de med råkraften från en V8:a! Toppengoo bana så det är ju ba att tacka Attitudecrew för ett bra jobb! Har lite bilder ja ska ladda upp men måste redigera lite först...
Nu har jag lagt upp mestadels av bilderna jag tog, tyvärr har jag ej hunnit lägga upp dem här än men länkar till min bdb, så ska jag försöka lägga upp dem här sedan. De är värda att tittas på:
http://luddde928.bilddagboken.se/p/dayv ... =393303445
http://luddde928.bilddagboken.se/p/dayv ... =393303445