Jaha...då va årets kamp avgjord. En A och B final blev det. Ett trevligt sällskap var där och körde och det gick undan som vanligt. Mutor och uppgjorda scenarion som vanligt innan finalerna.
Själv tog den ena av A-finalens favoriter undan mig innan finalen skulle börja och gav mig en rejäl summa pengar i byte mot att ja skulle preja bort den andre favoriten i de första kurvorna så att han kunde få en lucka. Lyckades lite väl bra med detta och förstörde toppstriden mellan den vanliga duon.
Ja, oj vad det var action i A-finalen!
Riktig kul fight med herr Brink!
Att avancera från C-final till A-final känns rätt okej också.
Och så kom jag ju under 29 sekunder också!
[David Knutsson] Volkswagen Polo -96. Liten, lila, pendling.
Kawasaki ZX9R -98. Snabb, grön, nice. - till salu
Reco skrev:Ja, oj vad det var action i A-finalen!
Riktig kul fight med herr Brink!
Att avancera från C-final till A-final känns rätt okej också.
Och så kom jag ju under 29 sekunder också!
Hm... hade inte herr Brink tagit dig sen så hade det nästan varit protest på nån av dina omkörningar, att trycka till nån i baken så han snurrar in i en hårnål må va effektivt men inte så sportsligt
Kul å se på va det iallafall
Adolfsson skrev:Dålig info om vem som vann, inga bilder m.m!
Kom igen nu vill ju se vad jag gick miste om
Vet inte om jag såg nån kamera överhuvudtaget så bilder kanske det är tunt med... vem vann? tja storfavoriten kanske...
marcus skrev:
Hm... hade inte herr Brink tagit dig sen så hade det nästan varit protest på nån av dina omkörningar, att trycka till nån i baken så han snurrar in i en hårnål må va effektivt men inte så sportsligt
Kul å se på va det iallafall
Du missade visst herr Brinks tafsningar på mig precis innan i loppet.
Men det var inte riktigt planerat att bli så. Jag trodde han skulle hålla sig längre ut. Och jag släppte ju förbi honom sen.
[David Knutsson] Volkswagen Polo -96. Liten, lila, pendling.
Kawasaki ZX9R -98. Snabb, grön, nice. - till salu