Audi A3 1.6 TDI Ultra -14 Supersnål Pendlarbil
VW Tiguan 1.4 TSI Quattro "R-line" -13 Familjebil
Porsche 911 997 "Carrera Cup Edition" -10 Sportbil
Bmw 2002 ti -72 Original Sommarbil
Är man bara tillräckligt lat och tekniskt okunnig så löser det sig ändå.
Nu behövs ju inte mina bilder.
Jättesnygga bilder ERnsT
Klart att vi ska re ut det här med dina bilder...
Bara sätt dig vid en dator där du har bilderna och bra uppkoppling så kan jag fjärrstyra din maskin och lägga upp bilderna på nätet...
Samuel Lindkvist skrev:Galet va det kränger. Hade du inte ett clubsport kit på den?
Körde ju bara på komfortläget! Motståndet krävde ju inte mer... Nä men jag körde på steg två fram och fyra bak. (ett är hårdast) Skulle nog testat hårdare runt om. Steget mellan ettan och tvåan är stort!! Däcken greppade ju rätt bra med.
Men jag var ju där å körde till skillnad mot vissa...
Samuel Lindkvist skrev:Galet va det kränger. Hade du inte ett clubsport kit på den?
Körde ju bara på komfortläget! Motståndet krävde ju inte mer... Nä men jag körde på steg två fram och fyra bak. (ett är hårdast) Skulle nog testat hårdare runt om. Steget mellan ettan och tvåan är stort!! Däcken greppade ju rätt bra med.
Men jag var ju där å körde till skillnad mot vissa...
Ja det är klart. Men varför körde ni inte fortare?
Skojar bara. Riktigt bra tid du satte. Men det är intressant att se bilder på sin bil efter på hur den sätter sig. Då får man en uppfattning om chassit.
Vrider du dämparna på fullt ökar man returen så mycket att man bara tappar grepp. Det är fjädrarna eller krängarna man bör titta på.
Säg till om du behöver krängare till den. Jag säljer alla H&R grejer nu. Har sålt 2kit redan och har precis monterat ett på min.
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé