David Alesand skrev:Ska jag lägga upp den igen utan musik kanske?
Nej, det tycker jag inte.
Jag ska ju inte köra på Kinnekulle så det blir film då också i stället. Får se om jag plockar med mig en fotograf till. Vore kul - även om mycket material betyder mer redigering.
Ando skrev:Lite musik kan vara rätt bra ibland, annars kan endel filmer bli lite långtråkiga, men du har alldeles för hög volym
Jag vet. Jag sänkte musiken lite men känner precis som du säger att det blev för högt i förhållande till motorljud, fågelkvitter etc. Men jag skyller på att jag inte hade några stora ambitioner med denna film. Mest för att vi skulle kunna minnas hur mysigt det var.
Ando skrev:Lite musik kan vara rätt bra ibland, annars kan endel filmer bli lite långtråkiga, men du har alldeles för hög volym
Jag vet. Jag sänkte musiken lite men känner precis som du säger att det blev för högt i förhållande till motorljud, fågelkvitter etc. Men jag skyller på att jag inte hade några stora ambitioner med denna film. Mest för att vi skulle kunna minnas hur mysigt det var.
Ok. Det är rätt svårt att hitta rätt volym också, för bilarna låter olika mycket.
Men har du tid så lägg ut en utan ljud
H-Johansson skrev:Va kul att ni gillar mina bilder. Det värmer
Skulle ni ha vägarna förbi Växjö så va inte blyga, bara att skicka ett PM så kommer jag förbi med kameran
(OT: Vad har du för utrustning?)
[Joel Christoffersson]
Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.